תקלה בענן הפריעה לפעולת ג'ימייל, יוטיוב ועוד שירותי גוגל

ההפסקות בכמה משירותי האינטרנט המובילים אירעו אתמול (א') בשעות הלילה בעיקר במזרח ארצות הברית ונמשכו ארבע שעות ● על פי דיווחים, התקלה השפיעה גם על אירופה, וקלות גם על ישראל ● עוד בין השירותים שחדלו מלפעול זמנית: Google Voice, היומן ושירותי G Suite אחרים

קנס באיטליה לגוגל. צילום: BigStock

גוגל דיווחה אתמול (א') כי ג'ימייל ויוטיוב, כמו גם כמעט כל השירותים האחרים שלה שמיועדים לצרכנים, חוו בעיות משמעותיות במשך כארבע שעות, וזאת לאחר דיווחים רבים על הפסקות שפרסמו משתמשים ברחבי ארצות הברית ברשתות החברתיות.

ענקית החיפוש דיווחה כי היא חוותה "רמות גבוהות של עומס ברשת במזרח ארצות הברית, המשפיעה על מספר שירותים ב-Google Cloud, ב-G Suite וביוטיוב".

על פי אתר Down Detector, הבעיות החלו בסביבות השעה 22:00 (שעון ישראל), כששירותי ניטור האינטרנט החלו לדווח על מספר גבוה במיוחד של כשלים בחיבור בשעה 01:00 בלילה לערך, ועל כך ששורה של שירותי גוגל הפכו ללא נגישים. ההשפעה העיקרית הורגשה, כאמור, בחוף המזרחי.

שירותים המתארחים ב-Google Cloud, למשל אפליקציית סנאפצ'ט ו-Nest, לא היו זמינים גם הם במהלך ההפסקה.

למהנדסי גוגל לקח זמן להחזיר את הספינה למסלולה, כך הסבירה החברה את העובדה שהגולשים לא יכלו לגשת או להשתמש בשירותים המובילים כמו, Drive ו-Sheets, כמו גם השירות הקולי של הענקית, אפליקציית Hangouts ועוד.

לפי Down Detector, גם משתמשים באזורים אחרים של ארצות הברית ואירופה נתקלו בבעיות, וכן נראה שמשתמשים בישראל היו אף הם בין המדווחים על בעיות, אבל, ככל הנראה מאחר שהאירועים התרחשו בלילה, הדיווחים מישראל נראים מועטים.

הבוקר בישרה גוגל כי הבעיה "נפתרה בעבור הרוב המכריע של המשתמשים, ואנו מצפים לפתרון מלא בעתיד הקרוב".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים