אמזון מכרה מכשיר Moto Z4 של מוטורולה עוד בטרם הוכרז רשמית

ענקית הקמעונות פשוט שלחה ללקוח את המכשיר שפרסמה באתרה, וזאת לפני ההשקה הרשמית ● נדמה שההשקה מתקרבת, לפי המלאי שכבר נמצא בידי אמזון, אבל אולי היא תידחה עקב ביקורת המשתמש, שמספר על באגים שונים

העובדים מועסקים בתנאים חמורים? מחסן של אמזון. צילום אילוסטרציה: BigStock

אמזון, כמו אמזון, אוהבת למכור… עוד לפני שהוכרז רשמית, מיהרה אמזון להוסיף לאתר שלה את מכשיר ה-Moto Z4 של מוטורולה ולהציעו למכירה מידית.

על אף שהוא עדיין לא הוכרז, כאמור, במחסנים של אמזון הוא כבר היה, וקונה זריז הזמין את המוצר וקיבל אותו בתוספת מצלמת MotoMed של 360 מעלות, שמוטורולה כנראה תוסיף למכשיר בחינם. העובדה שאמזון יכולה כבר לספק מכשירים מעידה שההכרזה הרשמית של המכשיר תתרחש ממש בקרוב.

אמזון אמנם הסירה את דף המוצר, אבל נותר בינתיים נגיש באמצעות זיכרון מטמון.

הרוכש המאושר פרסם ביוטיוב סרטון על המכשיר ונראה שהתרשם ממנו לטובה, מגוף האלומיניום שלו ומן המסך שלו, אבל קצת פחות מהתוכנה שלו. נראה שהמכשיר שנשלח לו מריץ גרסה לא סופית של התוכנה, מה שגורם לתקלות שונות ולהאטות.

"אני יכול לדווח שהתוכנה עדיין מלאת באגים", הוא כתב אתמול באתר Reddit. "יש לי גמגומים של אנימציות במקומות שלא צריכים להיות. המצלמה גם היא עם באגים, ובצילום אוטופוקוס נראים טשטושים כשמצלמים מקרוב".

מכשירי מוטורולה לא נמכרים בארץ על ידי יבואן רשמי כבר כמה שנים טובות, אבל בארצות הברית המותג עדיין חי ובועט, בבעלות לנובו, שרכשה אותה בתחילת 2014.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים