SpikeIT תפיץ את פתרונות Rapid7 בישראל ובקפריסין

המדובר בפתרונות אבטחה וניתוח נתונים המאפשרים לארגונים ליישם גישה פעילה המבוססת על ניתוח אנליטי לאבטחת סייבר

28/05/2019 16:30
ליאור בן עמי, מנכ"ל SpikeIT. צילום: עומר קפלן

SpikeIT תפיץ את פתרונות Rapid7 בישראל ובקפריסין. Rapid7 היא ספקית פתרונות אבטחה וניתוח נתונים המאפשרים לארגונים ליישם גישה פעילה המבוססת על ניתוח אנליטי לאבטחת סייבר.

בחברה אמרו כי פתרונות ה-IT של Rapid7 לאבטחת מידע ופתרונות אנליטיים מאפשרים ללקוחות לנהל באופן מלא את הסיכון שלהם, לפשט את ההתאמה ולזהות, לחקור ולהפסיק את האיומים מהר יות

כמו כן ציינו בחברה כי פתרונות Rapid7 נמצאים בשימוש על ידי יותר מ-52% של חברות Fortune1000 וכמעט 7,800 ארגונים, ביניהם גם ארגוני ממשלה וארגונים עסקיים ביותר מ-120 מדינות.

פתרונות אבטחה חדשניים

בין מוצרי החברה נמנים,Nexpose Vulnerability Management מוצרי PT כגון Metasploit ו

לדברי ליאור בן עמי, מנכ״ל SpikeIT , בישראל מוצרים החברה מוטמעים בחברות מובילות כגון בנקים, חברות ביטוח וחברות היי-טק.

SpikeIT הוקמה בשנת 2013, החברה מתמחה בשיווק פתרונות אבטחה חדשניים של חברות הפועלות בתחום הסייבר, לחברה ישנה גם זרוע פעילות בגרמניה.

בן עמי הוסיף כי "רוב מוצרי החברה נוחים להטמעה ותחזוקה שוטפת, Low Touch Products. זאת, כחלק מההבנה שכיום הלקוח מתמודד עם משימות רבות ושואף לבצע פעילויות בסיסיות בצורה אוטומטית ((SOAR בכדי להוריד את העומס שקיים גם כך על יחידת אבטחת המידע".

Rapid7 מתמחה בניהול הפגיעויות. החברה פיתחה מדד ייחודי, “Real risk”, המאפשר לארגון לקבוע את רמת הסיכון בה הוא מעוניין להיות וכתוצאה מכך לבצע תיקון והטלאה Patching)) של הפגיעויות גם בצורה אוטומטית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים