הערכות: יבמ תפטר עשרות עובדים בישראל

מדובר בחלק מתכנית הרה ארגון העולמית, שתשפיע, ככל הנראה, גם על חטיבת האחסון של יבמ ישראל ● ייתכן שחלק מהעובדים יועברו לתפקידים אחרים בחברה

בית המשפט: "יבמ התייחסה וענתה לכל אחת מהתקלות המיוחסות לה". צילום אילוסטרציה: ג'וזף קובס, BigStock

יבמ מבצעת בימים אלה תכנית רה ארגון בחטיבת האחסון שלה, שבמסגרתה הולכים עובדים מסוימים הביתה. נראה שהתכנית תשפיע על חטיבת האחסון של יבמ ישראל – אבל עדיין לא ברור כיצד. הערכות זהירות מדברות על כך שיבמ ישראל עשויה לפטר כמה עשרות עובדים.

בשבוע שעבר הזמין מנהל חטיבת האחסון של החברה בארץ קבוצה של עובדים לתדרוך על השינויים הצפויים בעקבות הרה ארגון בחטיבה העולמית. יצוין כי ייתכן שחלק מהעובדים יועברו למקומות אחרים ביבמ ישראל.

נראה שהחלטת יבמ לבצע רה ארגון בחטיבת האחסון קשורה לירידה היחסית של מעמדה בתחום. נתונים של IDC מראים שהכנסות החטיבה ירדו ברבעון האחרון של 2018 ב-6.5% ל-698.5 מיליון דולר ונתח השוק שלה קטן ל-4.8% לעומת 5.5% ברבעון האחרון של 2017.

חטיבת האחסון של יבמ ישראל מבוססת על רכישות של חברות ישראליות שאותן ביצעה החברה העולמית ב-2008: של XIV דיליג'נט תמורת 300 מיליון דולר ושל פיילס-אקס בסכום שבזמנו לא פורסם אך הוערך בבין 70 ל-80 מיליון דולר.

בשיחה עם אנשים ומחשבים אמר אייל גולדמן, דובר יבמ ישראל, כי "מוצר האחסון שלנו נותר זמין עבור לקוחותינו וימשיך להיות נתמך לשנים רבות קדימה. אנחנו ממשיכים לארגן מחדש את פריסת הצוותים של החברה באופן שיתאים להתמקדות שלנו במגזרים בעלי הערך הגבוה של שוק ה-IT. במקביל, אנחנו ממשיכים בגיוס נמרץ של עובדים בתחומים חדשים ומשמעותיים, המספקים ערך עבור לקוחותינו ועבור החברה כולה".

נכון לעכשיו, יבמ ישראל מעסיקה כ-2,000 עובדים בחמישה מוקדים: תל אביב, חיפה, באר שבע, פתח תקווה וגבעתיים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים