80 מיליון שקלים הפכו את דן קיסריה ממלון לריזורט

רונן ניסנבאום, מנכ"ל מלונות דן: "אנו גאים להשיק מחדש את דן קיסריה, אשר יציע לאורחים חדרים מעוצבים, אמנות מרתקת, חוויה קולינרית עם ברים עכשוויים לצד שטחים ציבוריים ירוקים המייצרים אווירה קסומה"

26/05/2019 12:44
ההיי-טקיסט המטייל

לאחר שמונה חודשי תהליך שיפוץ השיקה בשבוע שעבר רשת מלונות דן את מלון דן קיסריה המחודש תחת סלוגן חדש – Happiness is around, ובאווירת ריזורט. במסגרת המהלך, חודשו כל השטחים הציבוריים של המלון, החל מ-116 החדרים והסוויטות, דרך הלובי, חדר האוכל והאולמות, הספא ומועדון הילדים, כמו גם 62 הדונמים הירוקים שמקיפים את דן.

את מקומו של הלובי תפס בר קולינרי שמציע קוקטיילים שנרקחו על ידי קבוצת Surmare המוכרת בחיי הלילה של תל אביב. לצד הבריכה הוקם בר "הלימנדה" שמציע משקאות קיציים וקוקטיילים קלילים לדרינק צהריים על שפת הבריכה. את ״מזנון הבריכה״ החליפה "הטברנה" בסגנון יווני, בה ניתן להצטייד בסלסלות פיקניק.

דן קיסריה. צילום: אורי אקרמן

דן קיסריה. צילום: אורי אקרמן

ברחבי המלון ובחדרים מוצגים מגוון עבודות אמנות ישראלית עכשווית מאוסף גלריה גורדון. בשטח הוצבו 15 פסלים שיצר הפסל חתן פרס ישראל יעקב דורצ'ין, ובחדרי המלון פזורים הדפסי עבודות של האמנית ריטה אלימה.

רונן ניסנבאום, מנכ"ל מלונות דן. צילום: קרן גביש

רונן ניסנבאום, מנכ"ל מלונות דן. צילום: קרן גביש

רונן ניסנבאום, מנכ"ל מלונות דן: "אנו גאים להשיק מחדש את דן קיסריה, אשר יציע לאורחים חדרים מעוצבים, אמנות מרתקת, חוויה קולינרית עם ברים עכשוויים לצד שטחים ציבוריים ירוקים המייצרים אווירה קסומה".

דן קיסריה. צילום: אורי אקרמן

דן קיסריה. צילום: אורי אקרמן

"השקענו רבות בפיתוח קונספט המלון שהפך למעשה לריזורט עדכני. הרשת נמצאת במגמת פיתוח עם השקעות מאסיביות בשיפוץ והתחדשות, וכיום היא מונה 18 בתי מלון. מלון בינלאומי ראשון הצטרף לרשת בדצמבר 2017, בהודו. לפני כחצי שנה השלמנו עסקה עם הכשרת היישוב ורימונים, וצרפנו לרשת את מלון נצרת, מלון נפטון אילת ומלון בוטיק בצפת. מלון לינק הוטל אנד האב קוצר תשבחות בעולם, וזכה בפרס אחד מחמשת המלונות ה"קוליים" ואחד ממאה הטובים. בנוסף, מחזיקה דן בחברת קייטרינג מהגדולות בארץ, בטרקלין נתב"ג כולל הטרקלין החדש, ואת בית הספר הגסטרונומי דן גורמה".

דניאל פדרמן, מבעלי הרשת, הוסיף כי "לשיפוץ המלון חיפשתי להתרחק מהמלונאות הישנה ולתור אחר רעיונות חדשים, עם צוות שתפיסתו פחות "מלונאית", וכוללת אנשים מסביבה של קולינריה וחיי לילה. הרעיון היה לייצר אנשים מאושרים יותר, עם רגעים קטנים של אושר".

האדריכל אילן פיבקו, אמר כי "המלון הוקם ביוזמת משפ' רוטשילד בשנות השישים על ידי אדריכל שהיה מאוד מוכר בזמנו, שעשה עבודה סגנונית מאוד חדשנית. השארנו כמה שיותר מהמבנה המקורי, החומרים והרצפה. בנוסף, קיסריה היא מקום עם חשיבות היסטורית, כך ששילבנו מוטיבים עתיקים ברוח הקיסרות הרומית".

האדריכל אילן פיבקו. צילום: קרן גביש

האדריכל אילן פיבקו. צילום: קרן גביש

פיבקו עיצב מחדש את כל השטחים הציבוריים כשבתקרה של הלובי נתלו עננים כחולים. בכניסה למלון תלוי רכב ביואיק בגודל טבעי, עבודה של האמן רון ארד. החדרים מאפשרים לנוף לחדור לחדר, ומבנה המרפסות מאפשר ליהנות מנוף פתוח לצד פרטיות מקסימלית. היסטוריית המלון נשמרה בקירות האבן המקוריים, עימם שולבו בחדרים פריטי נגרות וריהוט שנאספו מרחבי העולם. בכל חדר – מסיכה של האומן צחי נבו. חדרי השינה מאובזרים במיטת קווין סייז, שקעי חשמל ושקעי USB לטעינה, מסך טלוויזיה 55 אינטש, גרמופון Bluetooth שהובא בהזמנה מיוחדת ומעניק סאונד ברוח הסיקסטיז, מנורת אווירה ומנורות קריאה. חדר הרחצה המרווח כולל אמבטיה ומקלחון. החדרים מצוידים בעמדת בר ומכונת קפה שטוחנת במקום פולי קפה טריים לבחירת האורח.

משחקי ילדות בבית עץ ושולחן ביליארד בתוך המים

עבור משפחות, נבנה בדן קיסריה מועדון ׳דנילנד׳, שמשלב משחקי רטרו לצד חדשנות טכנולוגית. בין האטרקציות בדנילנד: אקווריום בו מציירים דגים ומוסיפים אותם לאקווריום; ׳עולם של דינוזאורים׳ המשלב בין ארגז חול קלאסי להקרנת תלת-מימד, ועוד . אם לא די בכך, בתוך המים בבריכת השחייה ניצב שולחן ביליארד, ועל מקצת העצים שמקיפים את הבריכה נבנו "בתי עץ" שמאפשרים לחוות חוויות ילדות של פעם.

עוד במתחם: מגרשי כדורסל, כדורגל, טניס, מיני גולף וטניס שולחן. גם בקבלת הפנים לא השאירו את האורחים הצעירים משועממים, וברחבי הלובי הוצבו מגוון משחקי רטרו עם קריצה לימי הזהר של שנות ה-60' וה-70'. כל אלו מאפשרים לשחרר את הילדים לשחק, ולסור למתחם הספא החדש. החל מחודש יוני יפעל בדן קיסריה מתחם ספא עם 6 חדרי טיפול מתקדמים. בספא: חמאם, סאונה יבשה וחדר כושר משוכלל, הצופה לבריכה ולמדשאות.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים