יותר משנתיים לאחר שנפתח: אורקל סגרה את האקסלרטור בישראל

10 סטארט-אפים עברו בשני המחזורים שהתקיימו במסגרת התכנית - בהם בונובו, שנמכר באחרונה לסיילספורס ● תכנית הסטארט-אפים הווירטואלית של אורקל ממשיכה לפעול בארץ

תכנית הסטארט-אפים הפיזית נסגרת (בישראל), תכנית הסטארט-אפים הווירטואלית נמשכת. צילום: BigStock

אורקל העולמית סגרה באחרונה את האקסלרטור שלה בישראל, שפעל מבניין שרונה בתל אביב, כשנתיים וחצי לאחר שנפתח. כלל עובדי המאיץ, שמספרם עמד על כמה בודדים, עזבו את החברה.

האקסלרטור, שנוהל על ידי נעם ענבר, פעל במטרה לקדם ולתמוך בחדשנות מקומית מבוססת ענן. הוא הושק במסיבת עיתונאים בהשתתפות סגן נשיא בכיר בחברה, אולם נוהלו בו רק שני מחזורים, באורך של חצי שנה למחזור, שבכל אחד מהם נכללו חמישה סטארט-אפים. בונובו, שנמכרה לפני שבועות אחדים לסיילפורס בסכום של 200 מיליון שקלים, הייתה בין החברות שהשתתפו בו.

המאיץ הישראלי היה חלק מתכנית עולמית של אקסלרטורים שמפעילה אורקל, בשם Startup Cloud Accelerator. בסך הכול, כללה התכנית 10 סטארט-אפים. על פי תגובת אורקל, התכנית ממשיכה לפעול, למרות סגירת הפעילות הפיזית בישראל. בחברה אומרים כי "תכנית הסטארט-אפים הגלובלית של אורקל חיה ובועטת. למעשה, אנחנו מתכוונים להרחיב את כמות הסטארט-אפים אתם אנחנו עובדים בישראל וברחבי העולם".

בתגובת אורקל היא ציינה את תכנית הסטארט-אפים הווירטואלית שלה, שאותה היא השיקה בארץ לפני כשנה וחצי. "המודל הווירטואלי שלנו הוכיח את עצמו כמוצלח. זאת, לצד המשאבים המקומיים הקיימים, השותפים והשגרירים שלנו בישראל. אנחנו מצפים להגדיל את היקף ההשקעות והמשאבים במודל הזה כדי להגיע ולעבוד עם עוד סטארט-אפים", ציינה החברה.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. רני רוגל

    דעתי שאם סטארט אפ אחד מעשרה הצליח להימכר ב- 200 מיליון דולר, אז האקסלרטור הוא הצלחה מסחררת

אירועים קרובים