מהו המשחק הנמכר ביותר בעולם?

האם מיינקראפט שנמכר ב- 176 מיליון עותקים יוכתר כמשחק הנמכר ביותר? ● משחק ההישרדות הנחשק שבבעלות מיקרוסופט חוגג יום הולדת עשר, ועדיין אהוד מאוד ● אם ימשיך כך בקרוב הוא עתיד לכבוש את התואר הנחשק

מיינקראפט . צילום: BigStock

מיינקראפט הוא משחק הישרדות פופולרי להפליא, אשר מתמקד באיסוף חומרים, בניית בתים ומבנים, וכן בחקירת העולם החדש שנברא. יש לו לוק קוביסטי משהו ומאוד מקורי ואופייני לו. הכותר הפך ללהיט גדול מאז השקתו לפני עשור, ומככב ביחד עם המגה-להיט פורטנייט כאחד ממשחקי הווידיאו הנחשקים ביותר גם כיום.

פופולריות המשחק, שנשארת בעינה גם כעת, ביום ההולדת 10 שלו, היא פשוט מרשימה – החברה הבעלים מיקרוסופט – אשר רכשה ב-2014 את Mojang השבדית, המפתחת, תמורת 2.5 מיליארד דולר – הודיעה רשמית כי עד כה נמכרו 176 מיליון עותקים של המשחק.

טטריס. צילום: BigStock

טטריס. צילום: BigStock

טטריס, מאחוריך

המתחרה הגדול ביותר של מיינקראפט לתואר "המשחק הנמכר בכל הזמנים" הוא דווקא משחק ישן נושן ולא פורטנייט, כפי שיש לבטח מי שציפו.

הנתונים הקיימים אודות טטריס לא כל כך עדכניים, אבל אם מנתחים את כל הרכישות שלו – ומתעלמים מגרסאות החינם – מתברר כי בשנת 2010, הודיעה Electronic Arts, הבעלים, שהגרסה הניידת חצתה את רף המכירות של 100 מיליון עותקים ושעוד 70 מיליון עותקים נמכרו בדיסקים. מאז עברו כבר 9 שנים ואנשים עדיין משחקים בטטריס גם בתמורה לכסף. אפשר להבין זאת בעיקר משום שלמשחק יצאו גרסאות חדשות, כמו טטריס אפקט וטטריס 99, שלבטח הוסיפו לסך כל המכירות.

המשחק מינקראפט זמין לשימוש במספר מכשירים, כמו ה-Xbox One וה-Nintendo Switch, שמאפשר למשתמשים לשחק יחד. בהתחשב בכך ובקצב המכירות שבו מיינקראפט כבר מוכרת, כמעט בטוח שהוא ינצח את המשחק הקלאסי במקודם או במאוחר. העובדה שמיקרוסופט לא מציינת כבר כרגע שמיינקראפט הוא המשחק הנמכר ביותר בכל הזמנים, אומרת שהם עדיין לא שם. אגב, המשחק היחיד השני שחצה את קו 100 מיליון המכירות הוא Grand Theft Auto 5, אשר מכר 110 מיליון עותקים.

תגובות

(6)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. פרופסור אורי פימה

    פורטנייט זה הי טוב ואני חנון

  2. מלכת המיינקראפט

    מיינקראפט הוא המשחק הכי טוב שנוצר אי פעם בגלל שאתה מחליט מה לעשות במשחק ולא לפי הוראות אתה יכול לעשות הכול מהכול מיבן ליצור את הטירה הכי גדולה אי פעם מיבן להכנס לשבור בלוק ולצאת המשחק הוא גם ממש טוב לילדים כי זה מפתח את הדמיון אתה מדמיין משהו ובונה אותו בקיצור זאת היתה moriel:) אין כמו המשחק הזה 😃 תורידווווווו>:)

  3. יועז

    נהנתי מאוד לקרוא את הכתבה אני מעריך יכולת של תימצות כתבה קצרה אבל מלא תוכן.

אירועים קרובים