הוכרזו מכשירי הדגל OnePlus 7 ו-7 Pro – מה הם מחדשים?

באירוע חגיגי בבנגלור הכריזה יצרנית הסמרטפונים מסין על שני מכשירי הדגל החדשים שלה ● מחירי הדגם היוקרתי אמנם זולים יותר, בהשוואה למכשירי הפרימיום של המתחרים, אבל כבר לא זולים מאוד, ועומדים על 750-920 יורו ● לפניכם כמה פרטים נוספים

7 OnePlus Pro. צילום: אתר החברה

OnePlus, הידועה בזכות מכשיריה, השיקה באירוע חגיגי בבנגלור את שני מכשירי הדגל החדשים שלה: ה-OnePlus 7 וה-7 Pro, לצד אוזניות אלחוטיות. המחירים אמנם זולים יותר יחסית למכשירי הפרימיום של המתחרים, אך גם OnePlus מצטרפת למגמה הכללית של יצרניות הסמארטפונים להעלות את מחירי מכשירי הפרימיום שלהן.

את תשומת הלב העיקרית משך מכשיר ה-7 Pro, שמציע תכונות של מכשירי הדגל כמו גלאקסי 10 של סמסונג, או ה-iPhone Xs של אפל – אבל במחיר נמוך מהם. המכשיר החדש הוא בעל מסך AMOLED נוזלי וברזולוציית +QHD (זאת אומרת, 3120 על 1440 פיקסלים) בגודל 6.67 אינץ', בלי המגרעת המרגיזה וכמעט נטול שוליים.

המכשיר כולל מצלמת סלפי נשלפת, שמייתרת גם את הצורך בגומת מצלמה במסך, הקיימת במכשירים המתקדמים של וואווי וסמסונג, למשל, ומצלמה תלת-עדשית בגבו. גימור המכשיר עשוי מזכוכית בגבו וחיישן טביעת האצבע מוטמע בתוך המסך.

ה-OnePlus 7 Pro נושא מעבד סנאפדראגון 855 של קוואלקום, עם זיכרון RAM של עד 12 ג'יגה-בייט וזיכרון אחסון של עד 256 ג'יגה-בייט. המצלמה התלת-עדשית שלו כוללת חיישן סוני של 48 מגה-פיקסל, חיישן 8 מגה-פיקסל עם עדשת טלה-פוטו, וחיישן 16 מגה-פיקסל עם עדשה בעלת זווית אולטרה רחבה. מצלמת הסלפי הנשלפת בעלת חיישן סוני של 16 מגה-פיקסל.

תכונות נוספות של המכשיר החדש הן סוללת 4,000 מילי-אמפר לשעה, עם טעינה מהירה, שלטענת החברה תאפשר טעינה של 50% בתוך 20 דקות.

המכשירים יוצעו בצבעי אפור, כחול ושקד והם זמינים לרכישה במחירים שבין 750 יורו ל-920 יורו, בהתאם לגודל זיכרון ה-RAM וזיכרון האחסון.

ה-OnePlus 7 הקטן יותר מציע עיצוב דומה יותר למכשירי החברה מהדור הקודם, ה-6T, עם גומת מצלמה במסך הקדמי, מסך Optic AMOLED בגודל 6.41 אינץ' ועם אותו מעבד – הסנאפדראגון 855, זיכרון RAM של 6 או 8 ג'יגה-בייט ונפח אחסון של 128 או 256 ג'יגה-בייט. המצלמה האחורית שלו היא כפולה – האחת עם חיישן סוני של 48 מגה-פיקסל והמשנית של 5 מגה-פיקסל, ומצלמת הסלפי הקדמית היא בת 16 מגה-פיקסל. גם הסוללה מוקטנת בדגם הזה, והיא בעלת נפח של 3,700 מילי-אמפר לשעה.

דגם זה מוצע בצבעי אפור ואדום, ובמחירים של 575 יורו ועד 640 יורו בהתאם לזיכרון האחסון וזיכרון ה-RAM.

 

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. שי

    המחיר מוגזם. ללא שקע אוזניות, סוללה שנגמרת מהר לרוב בגלל רענון מסך של 90 הרץ (ניתן לשינוי בהגדרות מערכת) מסך קצת ענק לטעמי, מזל שאסוס הוציאו משהו יותר נורמלי עם מחיר שפוי Asus Zenfone 6 ZS630KL

  2. .

    טוב שנזכרתם שבוע אחרי ההכרזה... יש אתרים בארץ שפירסמו באותו הרגע של ההכרזה, מיותר לחלוטין...

אירועים קרובים