ההיי-טקיסט המטייל דור 2: שבעה יעדים למשפחות חובבות טכנולוגיה

בוקינג.קום ממליצה על יעדים ברחבי העולם לחופשה באווירה טכנולוגית - אופציה אלטרנטיבית חינוכית די מגניבה לטיול בת או בר מצווה קלאסי, וגם לטיול עם ילדים קטנים או גדולים יותר

19/05/2019 16:16
ההיי-טקיסט המטייל

התפוח לא נפל רחוק מהעץ, והדור הצעיר מגלה חיבה וסקרנות לטכנולוגיה? בין אם המשפחה ההיי-טקיסטית שלכם מעדיפה גיימינג, רובוטיקה, תכנות, או גדג'טים, בוקינג.קום ממליצה על שבעה יעדים ברחבי העולם לחופשה באווירה טכנולוגית, אופציה אלטרנטיבית חינוכית די מגניבה לטיול בת או בר מצווה קלאסי, וגם לילדים קטנים או גדולים יותר. היעדים פרוסים על פני הגלובוס, ממרקש מרוקו, דרך סידני אוסטרליה ועד אוסלו, נורבגיה.

קיימברידג', בריטניה
לקיימברידג' יש היסטוריה ארוכה ועשירה, הכוללת גם רטרו גיימינג, ערבי קומדיה בנושא טכנולוגיה וסדנאות האקינג לילדים. המרכז להיסטוריית מחשבים (Centre for Computing History) שנמצא בעיר מחזיק באוסף הגדול ביותר של טכנולוגיית מחשבים בבריטניה, ואחת הרכישות האחרונות של המרכז הוא רובוט העונה לשם ג'ניפר. לאחר שתביסו את הילדים בערב המשחקים המשפחתי של המרכז, אל תשכחו לתדלק עם ארוחה בריטית מסורתית, ולבקר במרכז המדע של קיימברידג'.

טוקיו, יפן
מחוז אקיהברה (Akihabara) בטוקיו ידוע באווירה האלקטרונית המחשמלת ברחובות, ומשפחות רבות נהנות מאינספור חנויות משחקי הווידיאו הממלאות את המחוז. בנוסף לשופינג מעולה, האזור מארח גם כנסי קומיקס, תערוכות מחשבים ואירועים טכנולוגיים אחרים לאורך השנה. אקיהברה הוא המרכז התרבותי של האוטאקו (otaku) – אנשים המגלים אובססיה לתחומי עניין כמו מנגה ואנימה – ולכן צפייה באנשים ברחוב היא מעניינת לא פחות.

אקיהברה, טוקיו, יפן. צילום: בוקינג.קום

אקיהברה, טוקיו, יפן. צילום: בוקינג.קום

סידני, אוסטרליה
תכנות, רובוטיקה ואנימציית סטופ-מושן: את כל אלו תוכלו למצוא במחנות הקיץ הטכנולוגיים לגילאי 8-12, שמפעילה חברת TechScience באוסטרליה. הזוג שהקים את TechScience עשה זאת בין השאר במטרה להפוך את הטכנולוגיה למעניינת ומזמינה בעבור בנות – ולכן יצרו גם סדרה של תכניות מיוחדות המיועדות לבנות. הילדים נהנים במחנה, ואתם חורשים את רחובות סידני, נשמע כמו סידור לא רע.

שנגחאי, סין
ילדים בני 5-12 שאוהבים טכנולוגיה יתלהבו מביקור במוזיאון המדע והטכנולוגיה בשנגחאי. האטרקציות במוזיאון כוללות 13 תערוכות קבועות (לרבות תערוכה בשם 'עולם הרובוטים'), קולנוע תלת-מימד ושלושה אולמות המציגים סרטי מדע. בני נוער והורים ייהנו מסיור במחוז פודונג (Pudong) ובמוזיאון הקומיקס והאנימציה של שנגחאי.

אוסלו, נורבגיה
במוזיאון הטכנולוגיה של נורבגיה יש אוסף של מכונות מוזיקה אלקטרונית, מדפסות 3D, מכוניות וינטג', חפצים רפואיים ומשחקי וידיאו נוסטלגיים. המוזיאון הזה אולי נראה קטן, אבל הוא מציע רשימה ארוכה של מיצגים וסדנאות מהנים ומהנות. חברי המשפחה שרוצים לספוג קצת ויטמין D (עד כמה שאפשר, עם מזג האוויר של אוסלו) יוכלו לטייל לאורך נהר אקר (Aker) היפהפה, הזורם בקרבת מקום.

גשר אקר, אוסלו, נורבגיה. צילום: בוקינג.קום

גשר אקר, אוסלו, נורבגיה. צילום: בוקינג.קום

וושינגטון, ארה"ב
במוזיאון הריגול הבינלאומי בוושינגטון תוכלו למצוא את האוסף הגדול ביותר בעולם של גאדג'טים וטכנולוגיות ריגול, והוא גם מארח מסיבות פיג'מה למרגלים מתחילים, מחנות קיץ בנושא ריגול, וסדנאות כתיבה לספרות מרגלים. בנוסף, חברי המשפחה המתעניינים בהיסטוריה יוכלו ליהנות מתערוכה המגוללת את סיפור הקמת רשת הריגול האמריקאית הראשונה על ידי ג'ורג' וושינגטון.

מרקש, מרוקו
לאחר שתסיימו לשוטט ברובעי המדינה התוססים של מרקש, צאו לפארק הסייבר של העיר בו יש מדשאות רחבות שעליהן הילדים יכולים להתרוצץ, כמו גם חיבור אינטרנט אלחוטי מעולה ואינטרנט קפה מרכזי, שבו תוכלו לשלוח לחברים או לפרסם באינסטגרם את התמונות מהחופשה.

מרקש, מרוקו. צילום: בוקינג.קום

מרקש, מרוקו. צילום: בוקינג.קום

Booking.com נוסדה באמסטרדם ב-1996, וצמחה מסטארט-אפ הולנדי קטן לאחת מהחברות הגדולות בעולם בתחום התיירות באינטרנט, המעסיקה יותר מ-17,000 עובדים ב-70 מדינות ברחבי העולם.

החברה משקיעה בטכנולוגיות דיגיטליות, שמסייעות בנטרול קשיים הכרוכים בתכנון נסיעות. אתר Booking.com והאפליקציות בנייד קיימים ב-43 שפות ומציעים יותר מ-27 מיליון מקומות אירוח, הפרושים על פני יותר מ-130,000 יעדים ברחבי העולם. מדי יום, מוזמנים יותר מ-1.5 מיליון לינות בחדרים באמצעות הפלטפורמה.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. נעה

    קצת הזוי שבאתר של הייטקיסטים אין לינקים למוזיאונים שעליהם ממליצים. אז הנה לינק למוזיאון המדובר באוסלו : https://bit.ly/2HCRF18

אירועים קרובים