בקרוב ייחשף: מיהן חברות ה-IT שהלקוחות הכי מרוצים מהן?

תוצאות הסקר, שנערך בקרב מנהלי טכנולוגיות בארגונים שונים, ייחשפו באירוע IT Top Stars 2019 של אנשים ומחשבים, שיתקיים בתחילת החודש הבא

דירוג 100 מנכ"לי חברות ההיי-טק הטובים ביותר - בלי מנכ"ל ישראלי אחד. צילום אילוסטרציה: Elnur, BigStock

מאות מנהלי טכנולוגיה מארגונים רבים במשק, מהמגזר הפרטי והציבורי, השתתפו בסקר השנתי הגדול של פירמת BDO ואנשים ומחשבים, שעוסק בשביעות הרצון של הלקוחות בענף ה-IT. תוצאות הסקר ייחשפו בכנס IT Top Stars 2019, שייערך בתחילת החודש הבא. בין המשתתפים באירוע, שייערך באולם האירועים LAGO בראשון לציון, יהיו מנהלי הטכנולוגיה שלקחו חלק בסקר.

כמו בשנים קודמות, תוצאות הסקר עובדו למדד ייחודי שפותח על ידי BDO, שמשקף את מידת שביעות הרצון של הלקוחות ממוצרי ושירותי תעשיית ה-IT המוענקים להם על ידי ספקי ויצרני המחשוב בשוק הישראלי. תוצאות הסקר מהשנה שעברה עוררו הדים רבים בענף.

הסקר כולל מספר קטגוריות: הערכת מוצרים – אפליקציות, הערכת מוצרים בתחום התשתיות והערכה של ספקי השירות השונים. עורכי הסקר ציינו כי גם השנה, מידת ההיענות של מנהלי הטכנולוגיות להשיב הייתה גבוהה, מאחר שהם רואים בתוצאות הסקר כלי חשוב, שיסייע להם לבחור את הפתרונות שהם רוצים ליישם בארגונים שבהם הם מועסקים. כמו כן, החוקרים הוסיפו את סעיף הבשלות הדיגיטלית, במטרה לספק תמונת מצב על מוכנות הארגונים להטמעת שינויים דיגיטליים ושימוש בטכנולוגיות מתקדמות לצורך אופטימיזציה של תהליכי העבודה והשירותים שהם מספקים.

ירון פלד, שותף ומנהל מערך הייעוץ של BDO, אמר כי "עבדנו במשך כשנתיים על בניית המחקר, במטרה לייצר מדד אובייקטיבי שידרג את המוצרים, השירותים והספקים בשוק ה-IT הישראלי, ולתת כלי מקצועי ואיכותי לארגונים בישראל שיעזור להם בקבלת ההחלטות בבחירה של ספקים, מוצרים ושירותים. הסקר שם דגש על שביעות רצון לקוחות ובכך הוא מבדל את עצמו ממחקרים אחרים".

כנס הארגון האוטומטי

תוצאות הסקר ייחשפו, כאמור, במסגרת כנס IT Top Stars 2019. השנה יתמקד הכנס ב-"ארגון האוטומטי", ויעסוק באוטומציה של תהליכים ארגוניים, תפעוליים ושיווקיים באמצעות חדשנות טכנולוגית לצורך התייעלות. כחלק מהאירוע ייערך פאנל מנמ"רים בהשתתפות ליאורה שכטר, מנמ"רית עיריית תל אביב-יפו ויו"רית פורום המנמ"רים ברשויות המקומיות, ירון סברלדוב, מנמ"ר אמדוקס, גיל טמיר, מנמ"ר AIG, ושי גוטמן, סמנכ"ל הדיגיטל של UPS. בין המרצים הנוספים באירוע יהיו עופר דורון, מנהל מפעל מבת חלל בתעשייה האווירית, שיספר על הרובוטיקה והאוטומציה שמאחורי החללית בראשית, ורז הייפרמן, יועץ בכיר ב-BDO.

להרשמה לכנס לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים