חנות האפליקציות של גוגל תציע הסרת יישומים לא נחוצים מהנייד

ההצעה מגיעה במסגרת שינויים שמתחילים לקרום עור וגידים בחנות של הענקית ממאונטיין וויו, שיכללו בין השאר בעתיד הקרוב ככל הנראה גם שינוי בדירוג שמקבלות האפליקציות המוצעות בה

בקשה לתביעה ייצוגית בבריטניה. Google Play. צילום אילוסטרציה: BigStock

חנות האפליקציות של גוגל, הלא היא Google Play, עומדת לעבור בתקופה הקרובה שינויים לא מעטים. אחד מהם, ומדובר בשינוי שיש כבר משתמשים שהבחינו בו, הוא הקפצת הודעות שממליצות למחוק מהטלפון אפליקציות שונות.

הודעה זו, שאינה מוגשת בסגנון מציק אלא מחכה בתפריט הראשי של אפליקציית החנות תחת האפשרות 'הודעות', מתייחסת לשני סוגים של אפליקציות: כאלו שכבר מוגדרות כישנות ושהורדו אפילו לפני מספר שנים – מהסוג שהיוצרים שלהן כבר הסירו מזמן מהחנות, או שכבר לא זכו זמן רב לעדכונים, וכן אפליקציות שבעל הטלפון כבר מזמן לא השתמש בהן – וזו תכונה שבדרך כלל מוצעת גם כך בטלפונים המגיעים עם ממשק משמעותי מעל אנדרואיד.

בכל מקרה, אם הודעה כזו תופיע בתפריט ההודעות של Google Play, לחיצה עליה תפתח רשימה שתציג את האפליקציות שעומדות בקטגוריות המוזכרות לעיל. ניתן גם יהיה לבדוק כמה מקום אפשר לחסוך באמצעות המחיקה שלהן.

כאמור, מדובר באחד השינויים שחלים, בתהליך, באפליקציית החנות. המשמעותי ביותר הוא כנראה שינוי בדירוג שמקבלות האפליקציות המוצעות בחנות, כשההתמקדות תהיה על ביקורות שניתנו לאחרונה, עם עדיפות לדירוגים המתייחסים לגרסה המעודכנת. תכונה חדשה זו אמורה להגיע בפועל ל-Google Play באוגוסט השנה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים