Fuchsia OS של גוגל נחשפת מעט – מה כבר יודעים?

סגן נשיא בכיר של תחומי אנדרואיד וכרום בגוגל, הירושי לוקהיימר, שבר סוף סוף את השתיקה אודות מערכת ההפעלה בכנס Google I/O והבהיר כי היא לא מיועדת להחליף לא את אנדרואיד ולא את Chrome OS

גוגל

גוגל הרימה במעט את המסך מעל Fuchsia OS במסגרת כנס המפתחים שלה Google I/O, ובעיקר מחקה את הציפיות שזו תהיה מערכת הפעלה חליפית. מי שאמר את הדברים היה הירושי לוקהיימר, סגן נשיא של קבוצת האנדרואיד והכרום בחברה.

"אנחנו בודקים מה התייחסות למערכת הפעלה חדשה יכולה להביא, אבל היא לא מיועדת להחליף לא את אנדרואיד ולא את Chrome OS. המטרה היא לדחוף קדימה את הגבולות של מערכות ההפעלה, ואת הדברים שנלמד ניישם לתוך מוצרים אחרים", אמר לוקהיימר.

גוגל לא מייעדת את Fuchsia למחשבים במיוחד או לטלפונים במיוחד, אלא מביטה קדימה, לפי לוקהיימר, לעתיד הקרוב ולהשתלבות של כל המערכות בתוך היקום של האינטרנט של הדברים. "אני חושב שיש הרבה מקום למספר מערכות הפעלה עם נקודות חוזקה והתמחויות שונות. Fuchsia היא אחד הדברים האלה ולכן, כדאי לכם להמשיך לעקוב", הוא אמר.

שלא כמו מערכות הפעלה האחרות של גוגל, Fuchsia OS אינה מבוססת על קרנל של לינוקס אלא על קרנל מצומצם שהיא מכנה Zicron. נקודת החוזק של המערכת היא האפשרות להתאים אותה לתרחישי שימוש שונים, ממערכות משובצות, דרך טלפונים וטאבלטים ועד למחשבים. הממשק שלה מבוסס על מערכת שגוגל פתחה לכתיבת ממשקים, ואת היישומים מפתחים באמצעות שפת ה-Dart של גוגל.

וכפי שאפשר להבין, היא עדיין לא מיועדת להשקה אמיתית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים