One1 תשווק ותפיץ את פתרונות Webbing לשוק העסקי בישראל

Webbing הישראלית היא ספקית שירותי תקשורת, שמציעה לארגונים פתרונות גלישה ומידע בארץ ובחו"ל, בעלי יכולות ניהול ובקרה מרכזית

גיא נוימן, מנכ"ל Webbing ישראל. צילום: יח"צ

One1 הודיעה באחרונה כי תשווק ותפיץ את הפתרונות של Webbing לשוק העסקי בישראל.

Webbing, שנוסדה בישראל ב-2010, היא ספקית שירותי תקשורת, שמציעה לארגונים פתרונות גלישה ומידע בארץ ובחו"ל, בעלי יכולות ניהול ובקרה מרכזית. בחברה אומרים כי הם בחרו ב-One1 כמפיצה ומשווקת של מוצריה בישראל משום ש-"לאור הצמיחה בפעילותה בשוק העסקי בישראל, היא תסייע לנו להמשיך ולספק בצורה מיטבית את שירותינו, ואף להרחיב את היכולות הטכנולוגיות שאנחנו מציעים ללקוחות ישראליים בשוק הבינלאומי".

שלום דיין, סמנכ"ל המכירות בחטיבת One1Systems. צילום: חזי רגב - רגב ארט

שלום דיין, סמנכ"ל המכירות בחטיבת One1Systems. צילום: חזי רגב – רגב ארט

שלום דיין, סמנכ"ל המכירות בחטיבת One1 Systems, אמר כי "בכוונתו להרחיב את הפעילות בשוק הישראלי ולפרוץ לשוק הארגוני הגלובלי. הטכנולוגיה של Webbing והיכולות של One1 בתחום ההפצה מרכיבים יחד שילוב שיאפשר לנו לפתח פתרונות תקשורת מתקדמים".

לדברי גיא נוימן, מנכ"ל Webbing ישראל, "השותפות החדשה עם One1 תשפר את יכולותינו בתחום ההפצה ואספקת פתרונות נדידת נתונים, ותחזק את עולמות האינטרנט של הדברים על גבי רשתות סלולר בטכנולוגיית ה-eSIM, שתופסת תאוצה בכל העולם. Webbing תשתלב במערך של One1, ויחד נרחיב ונעמיק את מערך השירות ללקוחותינו במגזר העסקי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים