המנהל בנעלי בית: אסף בר, איטרניטי

מערכת אנשים ומחשבים מכירה לכם את המנמ"רים ושאר המנהלים הטכנולוגיים הבכירים במשק - מיהם? מה הם אוהבים? ומה התכניות שלהם לעתיד? ● והפעם: אסף בר, מייסד ומנכ"ל איטרניטי

אסף בר, מייסד ומנכ"ל איטרניטי. צילום: יח"צ

שם: אסף בר.

קריירה: מייסד ומנכ"ל איטרניטי מקבוצת אמן, המתמחה ב-Big Data וב-BI. תחתיי עובדים 350 אנשים, שנותנים פתרונות ניתוח נתונים עבור משרדי ממשלה, עיריות וארגוני ענק מהמובילים בשוק. את איטרניטי הקמתי לפני למעלה מעשור. לפני כן כיהנתי כסמנכ"ל BI בקבוצת רד-בינת וכ-CTO של אופיסופט.

השכלה: בעל תואר ראשון במדעי המחשב מטעם אוניברסיטת תל אביב.

משפחה: נשוי ואבא לארבעה ילדים – שלוש בנות מנישואיי הראשונים ובן מנישואי הנוכחיים. אשתי ואני הכרנו באפליקציית ההיכרויות טינדר. לא חשבתי שאתחתן שוב וגם לא חיפשתי את זה, אבל הנה זה קרה, באהבה הכי גדולה שיש, ואני מאושר.

קריירה של בת הזוג: אשתי האהובה, שרון, היא Account Manager בחברת הסטארט־אפ הישראלית Credorax, שפועלת בעולם הפינטק.

שעות הפנאי: אין כזה דבר "אין זמן" לשעות פנאי, או בכלל. אני מנכ"ל עסוק ואיש משפחה מסור – אבל גם DJ בלילות, מסייע לארגוני בעלי חיים ורץ למען חולי סרטן. בעקבותיי, איטרניטי נרתמה, למשל, לשיתוף פעולה עם צער בעלי חיים לאימוץ חיות נטושות ואני עוזר למשפחות נזקקות לקיים בר/בת מצווה לילדים. ההתנדבות היא ערך חשוב מאוד בעיניי, שאותו אני נוטע כבר שנים בסובבים אותי.

תחביבים: אני בשלן חובב. גיליתי את כישורי הבישול שלי ממש במקרה אחרי הנישואים ואני חייב לציין שאני מאוד אוהב את זה. הכל התחיל מזה שרציתי להכין לאשתי ריזוטו, ואז גיליתי שיש לי טאץ' לא רע במטבח.

ספורט: ריצה היא התרפיה שלי. אני עוסק המון בספורט ומשתדל לרוץ ארבע פעמים בכל יומיים בערך, בין 40 ל-60 ק"מ בשבוע.

הישגים בספורט: ההישגים הספורטיביים שלי, שאני מאוד גאה בהם, הם תשעה מרתונים שרצתי בארץ ובחו"ל, דוגמת המרתונים בברלין ובברצלונה.

אם לא היית בוחר במקצוע הזה, מה היית עושה כיום? ומה החלום שלך לעתיד? כשהשתחררתי מהצבא, אבי המליץ לי ללכת ללמוד ראיית חשבון. אז היה חשוב לרכוש מקצוע. התחלתי ללמוד, ואני חייב להגיד שאילולא הייתי מבצע פנייה חדה לכיוון הטכנולוגי, הייתי "תקוע" עד היום כרואה חשבון.

במחשבה לאחור, והתשובה אולי מעט תפתיע, הייתי הולך ללמוד משחק. אני אוהב את עולם המשחק וחושב שהוא מתאים לי. באופן כללי, לדעתי, אנשי מכירות הם סוג של שחקנים. איש מכירות טוב הוא לחלוטין שחקן בנשמתו.

מה יהיו הנושאים המרכזיים שיעסיקו את המנמ"רים בעוד חמש שנים? יותר ויותר ארגונים רוצים לדעת מה הלקוחות שלהם חושבים ומה הם מרגישים בכל נקודת זמן, והמידע הוא המאפשר למקסם את הדו שיח עמם. לדעתי, הדור הבא של "הכר את הלקוח" יהיה להבין איך הוא חושב ומרגיש באמצעות הנתונים היבשים, וזה אפשרי. על בסיס ניתוח כלל הנתונים הנאספים מכל הערוצים, יוכלו ארגונים לדעת יותר על הלקוחות שלהם.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים