NessPRO תשווק את מערכת ניהול אירועי הסייבר של empow

פיתחה מערכת חדשנית המאפשרת לגלות כוונות תקיפת סייבר בתוך שניות ● אבנר מימון, מנהל תחום סייבר ב-NessPRO: "באמצעות המערכת יוכלו חברות וארגונים בארץ לשפר את אבטחת המידע באמצעות התשתית הקיימת שלהם"

מימין לשמאל: עמית ארמוזה - מנהל חטיבת פתרונות ניהול ב-NessPRO, אריק פינטו – מנהל מכירות EMEA ב-empow, אבי צ'סלה - מנכ"ל ומייסד empow, אבנר מימון - מנהל תחום Cyber ב-NessPRO בטקס חתימת ההסכם. צילום: יח"צ

NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס, הודיעה היום (ד') כי תחל לשווק את המערכת הארגונית לניהול אבטחת מידע ואירועי סייבר של empow.

באחרונה הצטרפה empow לתכנית ה-OEM של Elastic שפיתחה מנוע חיפוש לעסקים, ובכך מאפשרת המערכת של empow להפיק תובנה מיידית מנתוני אבטחת הסייבר המצטברים בארגון וזיהוי מיידי של תקיפות.

במסגרת שיתוף הפעולה עם Elastic פיתחה empow מודול יחודי בקוד פתוח המאפשר לגלות את כוונותיו של התוקף בתוך שניות. ל-Elastic, שנוסדה על ידי שי בנון, יש מעל ל-250 מיליון משתמשים. יצוין ש-Elastic בחרה ב-empow כספקית ה-SIEM היחידה שאתה היא משתפת פעולה באופן מסחרי.

מערכת שמאתרת התקפות סייבר

המערכת של empow, ששמה i-SIEM, מאתרת התקפות סייבר, חוקרת אותן באופן אוטומטי ומפעילה צעדים שונים כנגדן בזמן אמת, ללא צורך בכללים שנכתבו על ידי אדם. המערכת, המזהה איומים ידועים ובלתי ידועים, משתמשת בבינה מלאכותית, עיבוד שפה טבעית (NLP), וניתוח התנהגותי של נתוני רשת ונתוני פעילות של המשתמשים כדי לזהות ולהגיב באופן אוטומטי לפעילות זדונית.

מוצר ה-i-SIEM שפיתחה empow "מבין" באופן אוטומטי את מהות וכוונת האיומים, מאתר את ההתקפות החבויות ב"רעש" הכללי ומכוון את כלי אבטחת המידע המתאימים שנמצאים בארגון להגיב להתקפות אלו. יכולת זו מאפשרת ל-i-SIEM לשמש כ"מוח" פעיל לתשתית אבטחת מידע המפסיקה את ההתקפות לפני שהן גורמות נזק, תוך הגדלת ערכה של תשתית אבטחת המידע הקיימת וצמצום הצורך בהתערבות אנושית. empow ממוקמת בבוסטון, ומרכז המו"פ שלה נמצא ברמת גן.

"המערכת שלנו מעצימה את אנשי המקצוע בתחום אבטחת המידע בארגון להפיק תועלת מירבית ומיטבית מכלי אבטחת המידע שברשותם. למעשה ניתן לומר כי המערכת שלנו קוראת את מחשבותיו של התוקף, מבינה את כוונותיו וכיצד הוא מתכוון לבצע את התקיפה, ובהתאם לכך היא מכווינה את הכלים המתאימים לבצע את צעדי הנגד", אמר אבי צ'סלה, מנכ"ל ומייסד empow. "בחרנו ב-NessPRO לייצג אותנו בשוק הישראלי עקב נסיונה הרב ומומחיותה בכל ההיבטים של אבטחת מידע".

"i-SIEM של empow מהווה תוספת חשובה לסל פתרונות אבטחת המידע שלנו", אמר אבנר מימון, מנהל תחום סייבר ב-NessPRO. "באמצעות המערכת יוכלו חברות וארגונים בארץ לשפר את אבטחת המידע באמצעות התשתית הקיימת שלהם, תוך הגדלת החזר ההשקעה מכלי אבטחת המידע הקיימים בארגוניהם, ללא התערבות ידנית וללא צורך ביצירת כללים להפעלת הכלים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים