"ארגונים צריכים להדק את האבטחה על המשרד העתידי"

יותר מ-62% עובדים ביותר מסביבת עבודה אחת ו-65% משתפים פעולה מספר פעמים ביום - מה שמביא לציפיות גבוהות של העובדים מסביבת העבודה, אבל גם ליותר סיכוני אבטחת מידע ● ב-HP אומרים שיש להם את הפתרונות לכך

ניק לאזארידיס, נשיא HP לאזור EMEA. צילום: יח"צ

"יותר מ-62% עובדים ביותר מסביבת עבודה אחת ו-65% משתפים פעולה מספר פעמים ביום. הדבר יוצר מחד סיכוני אבטחה ומאידך ציפיות גבוהות של העובדים מסביבת העבודה, כולל לניידות מוגברת, שיתופי פעולה זריזים ובעיקר עבודה בטוחה", כך אמרה אן-סופי הדברג, מנהלת מחלקת מערכות עסקים אישיות באירופה, המזרח התיכון ואסיה ב-HP. הדברג הייתה אחת מדוברות המפתח בכנס היזמות שערכה החברה אתמול (ג') במרכז החדשנות שלה הסמוך לברצלונה, בהשתתפות כ-80 עיתונאים ואנליסטים מאזור EMEA.

לדבריה, "אנחנו מסייעים לעסקים לבנות את משרד העתיד על ידי מתן חוויות טכנולוגיה שמעצימות את העובדים, תוך אספקת נקודות קצה למחלקות טכנולוגיות המידע, כדי להתמודד בביטחון מול האיומים של המחר".

הכרזות, הכרזות, הכרזות

הכנס התקיים עקב רצונה של HP להכיר לעיתונאים ולאנליסטים בצורה בלתי אמצעית את האנשים שעומדים מאחורי מרכז החדשנות שלה, שהוא השני בגודלו מחוץ לארצות הברית, ולחשוף בפניהם את פתרונות החברה בתחומים שבהם היא דומיננטית מזה למעלה מ-80 שנים: מחשוב אישי, מדפסות, כולל המכונות הדיגיטליות של אינדיגו וסאיטקס, שאותן היא רכשה במהלך השנים, ופתרונות עיצוב לעידן של הטרנספורמציה הדיגיטלית.

אחת ההכרזות המשמעויות שהיו בכנס היא של פתרונות חומרה ואבטחה שמיועדים למשרד העתידי. החברה מודעת לכך שהקישוריות בין כל רכיבי המדיה היא פרצה הקוראת, ולו במידה מסוימת, לגנב, על אחת כמה וכמה בהתחשב בעובדה שרמת האבטחה של המחשבים האישיים היא מראש נמוכה, והם מהווים מטרה להאקרים לחדור דרכם לארגונים. הנתונים האחרונים שנמסרו בכנס מגלים שבכל יום מתגלות 350 אלף תוכנות זדוניות, כאשר במקרים רבים מדובר במתקפות כופר, שדורשות דור חדש של הגנה על תחנות הקצה.

HP הציבה לעצמה יעד להיות החברה שמספקת את רמת האבטחה הגבוהה ביותר למחשב האישי, וזאת על ידי שילוב בינה מלאכותית בפתרונות ההגנה – דבר שעדיין לא קיים אצל היצרניות המתחרות. במהלך הכנס חשפה החברה את הדור החדש של תחנות העבודה – דור 8, המבוססות על אינטל, וכן תחנות עבודה ניידות.

מחשב מסדרת EliteBook 800 של HP. צילום: יח"צ

מחשב מסדרת EliteBook 800 של HP. צילום: יח"צ

חדשנות בכל תחומי החיים

ניק לאזארידיס, נשיא HP לאזור EMEA, שפתח את הכנס, אמר כי המוטו של החברה הוא ליישם את החדשנות בכל תחומי החיים. "חדשנות קיימת בכל מקום, בארגונים גדולים וקטנים. היא יכולה להיות בחנייה של הרכב ובכל מקום בעולם", ציין. "אבל", הוסיף הדובר, "החדשנות שלנו מתמקדת כיום סביב נושא האבטחה. זה נושא רחב, במיוחד בתחום המחשבים האישיים. מאז שנולד האינטרנט אמרו לנו שה-PC מת, אבל זה לא נכון, והוא דורש אבטחה. ארגונים צריכים להדק את ההגנה על המשרד העתידי והמטרה שלנו היא לספק אבטחה היקפית למשתמשים – הן בתחנות העבודה, הן במשרד והן בבית, מאחר שהכל מחובר".

במסגרת האירוע הכריזה HP על אסטרטגיית אבטחה כוללת לעולמות המחשוב האישי, תחת המותג HP Sure Sense, שכוללת פתרונות חומרה ואבטחה למשרד העתידי, בהתבסס על בינה מלאכותית. במסגרת זו הציגה החברה סדרה חדשה של מחשבים אישיים – ה-HP EliteBook 800, שכוללים את רכיבי האבטחה החדשים להגנה מפני תקיפות, כופרות וסייבר. זאת, לצד סדרות נוספות של מחשבים אישיים ותחנות עבודה לתחומים שונים שאותן הציגה. מ-HP ישראל נמסר כי רכיבי האבטחה והמחשבים החדשים יהיו זמינים בארץ החל מהחודש הבא.

בחלק השני של הכנס נערכו שולחנות עגולים עם נציגי לקוחות שיישמו פתרונות של HP בתחומי העיצוב הדיגיטלי והטרנספורמציה הדיגיטלית, וכן נערכו מפגשים עם מנהלי מרכז החדשנות של HP שהציגו, בין היתר, את פתרונות ההדפסה של החברה, כולל מכונות דפוס בפורמטים רחבים, בין היתר של אינדיגו. כמו כן, הם הציגו פתרונות שמתכתבים עם הקונספט של החברה להתאמת מערכות ההדפסה לקהלי יעד ולמגזרים השונים, בהם המזון והמשקאות, הבידור, הטקסטיל ועוד. כן היא הציגה יישומי מציאות וירטואלית חדשים לעולם השוק הארגוני והעסקי, וכיצד הם מסייעים למימוש הליבה העסקית של ארגונים שונים.

הכותב היה אורח HP בכנס.

כתבות נוספות מהאירוע – בהמשך.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים