קיידנס ישראל הכריזה על שני מינויים בכירים

פרופ' זיאד חנא מונה למנהל מרכזי הפיתוח בישראל ואורית גרינגרז מונתה למנהלת אתר החברה בפתח תקווה

מימין: פרופ' זיאד חנא, מנהל מרכזי הפיתוח של קיידנס בישראל, ואורית גרינגרז, מנהלת אתר החברה בפתח תקווה. צילומים: יח"צ

קיידנס ישראל הודיעה היום (ב') על מינויים של שני מנהלים בכירים: פרופ' זיאד חנא, סגן נשיא בכיר לפיתוח, מונה למנהל הפיתוח של החברה, בשני אתריה – בחיפה ובפתח תקווה. אורית גרינגרז, דירקטורית בכירה, תנהל את האתר של קיידנס בפתח תקווה.

פרופ' חנא מקודם מתפקיד מנהל מרכז הפיתוח בחיפה, שבו כיהן עד עתה, והוביל בחברה הגלובלית את הפעילות בתחום התכנון האלקטרוני הממוכן, תוך מיקוד בתחום תוכנות האימות (וריפיקציה) לתעשיית השבבים. חנא הגיע לקיידנס ב-2014, עם הרכישה של חברת הסטארט-אפ ג'ספר, בה כיהן כסגן נשיא בכיר וכמנכ"ל. לפני כן, במשך 17 שנים, הוא מילא תפקידי ניהול והנדסה באינטל ישראל וארצות הברית.

חנא חבר בארגון IEEE, ועד היום פרסם יותר מ-30 מאמרים מקצועיים, המציא 15 פטנטים וקיבל מספר פרסי הוקרה במסגרת פעילותו באינטל ובקיידנס. הוא מוכר בתעשיית ההיי-טק הישראלית כמי שמקדם את שילוב החברה הערבית בה, ובמסגרת זו מכהן כיו"ר משותף של המועצה הציבורית בעמותת צופן.

פרופ' חנא הוא בעל תארים ראשון ושני במדעי המחשב מאוניברסיטת תל אביב ודוקטורט במדעי המחשב מאוניברסיטת אוקספורד בבריטניה, שהוא מכהן כפרופסור אורח בפקולטה למדעי המחשב שלה.

גרינגרז הצטרפה לקיידנס ב-2005 עם הרכישה של הסטארט-אפ וריסיטי, ומאז עסקה במגוון תפקידי פיתוח וניהול בתחום תוכנות האימות (וריפיקציה). בתפקידה הנוכחי היא המנהלת הגלובלית של מרבית פעילות פיתוח ספריות ה-IP בתחום האימות – תפקיד שבו היא תמשיך במקביל להיותה מנהלת האתר בפתח תקווה. זאת, תוך שיתוף פעולה עם פעילות המכירות והשירותים המקצועיים, בהנהלת אדר סגל, ופעילות הפיתוח, בהנהלת חנא.

לגרינגרז תואר ראשון במדעי המחשב מאוניברסיטת תל אביב, והיא עומדת לסיים את לימודי התואר השני בתכנית ה-Executive MBA במנהל עסקים באותה האוניברסיטה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים