הראל הטמיעה פתרון עתיר ביצועים של נט-אפ בפיברו

במסגרת הפרויקט הוטמע פתרון לאיחוד נתונים, HCI של נט-אפ, שכולל שרתים, תקשורת, אחסון ותשתית ענן ● ההיקף: מאות אלפי שקלים

מנחם דנגוט, מנמ"ר פיברו ישראל. צילום: יח"צ

הראל טכנולוגיות מידע ערכה פרויקט לשדרוג מערכות המחשוב והאחסון של פיברו ישראל, שהתבסס על מערכות נט-אפ. הפרויקט ארך שלושה חודשים והסתיים באחרונה. היקפו הכספי לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו במאות אלפי שקלים.

פיברו משווקת תרופות ומוצרי מזון לבעלי חיים. במסגרת הפרויקט הוטמע בה פתרון לאיחוד נתונים, HCI של נט-אפ, שכולל שרתים, תקשורת, אחסון ותשתית ענן. אלה מתאימים לפלטפורמת המערכות של נט-אפ – הקיימות בחברה מזה שנים. המניע לפרויקט היה הרצון להרחיב את יכולות הגידול, לקבל גמישות ולעשות זאת תוך שימור ההשקעה המרבית במערכות שקיימות בפיברו. הפתרון מאפשר לחברה לאחסן את הנתונים שלה, לנתח אותם וללמוד מהם, באופן שמגביר את היעילות, תוך שימוש נכון במשאבי המחשוב העומדים לרשותה.

יצוין כי הפתרון יושם בחברה תוך שילוב עם מערכות של VMware, ובדרך זו מקבלים אנשי ה-IT של פיברו ישראל הבטחת ביצועים, גמישות ואוטומציה.

לדברי מנחם דנגוט, מנמ"ר פיברו ישראל, "בחרנו לשדרג את המערכות שלנו עם NetApp HCI כי רצינו להשיג ביצועים גבוהים יותר, אחסון יעיל יותר, ניהול ובקרה יעילים יותר וכמובן – טכנולוגיה גמישה, שתאפשר לנו להמשיך לגדול".

גיא רחמים, ה-CTO של נט-אפ ישראל, ציין ש-"הפתרון שהוטמע מספק ביצועים, והוא מאפשרות קלות ויעילות דרך ניהול מרכזי אחד. באמצעותו, ארגונים יכולים לאחד בקלות את כל עומסי העבודה שלהם, להתרחב בדרכים שלא ידרשו הגדלת משאבים ולהטמיע את היישומים של הדור הבא".

אבינועם צפלאוי, מנהל מחלקת הפריסייל בהראל טכנולוגיות מידע, אמר כי "בשל הפרויקט, פיברו ישראל קיבלה יכולת שימור וניהול של התשתיות הקיימות באתר. הפתרון מספק ללקוח חופש פעולה וגמישות בהקמת אתר גיבוי משני, עבור ניהול המידע של הארגון. מדובר בפרויקט שדרוג שלישי שהראל מבצעת בפיברו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים