LogMeIn השיקה בהרצליה מרכז מצוינות בתחום הבינה המלאכותית

המרכז יפעל במסגרת מרכז המו"פ הקיים של החברה בעיר, ויוסיף לו עשרות משרות חדשות

עובדי LogMein בטקס חנוכת המרכז. צילום: יח"צ

LogMeIn הקימה באחרונה מרכז מצוינות חדש בתחום הבינה המלאכותית, כלק ממרכז המו"פ הקיים שלה בהרצליה. המרכז החדש יוביל את המחקר, הפיתוח והחדשנות של החברה הרב לאומית, שנסחרת בנסדא"ק, בתחום זה, תוך התמקדות בשילוב טכנולוגיות שפה טבעית (NLP) וטכנולוגיות זיהוי דיבור לקו המוצרים של LogMeIn.

במהלך החודשים הקרובים תגייס החברה למרכז עשרות חוקרים ומהנדסים חדשים. בחברה אומרים כי "בשל המוניטין של ישראל בתחום החדשנות וההון האנושי המוכשר בתחום הפיתוח, בכוונתנו לסייע לקהילת הטכנולוגיה החדשנית הזו להמשיך לשגשג ולהצמיח מתוכה את כישרונות הבינה המלאכותית הטובים ביותר בעולם".

הכרזה זו מתרחשת פחות משנתיים לאחר ש-LogMeIn רכשה את הסטארט-אפ הישראלי Nanorep, שפיתח טכנולוגיות צ'טבוט ובינה מלאכותית בתחום שירות הלקוחות. הצוות והטכנולוגיה שעומדים מאחורי Nanorep יצרו את הבסיס העיקרי למוצר הדגל של LogMeIn בתחום יצירת המעורבות הדיגיטלית – ה-Bold360, שהיה ממנועי השגשוג של החברה. כמו כן, בחברה הרוכשת אומרים שהם שיפרו באחרונה את יכולותיה בתחומי הלמידה העמוקה וזיהוי הדיבור.

"בינה מלאכותית הופכת למרכיב חיוני בכל פתרון מודרני", אמר עמית בן שחר, מנהל תחום בינה מלאכותית ב-LogMeIn, שאמון גם על ניהול מרכז המחקר בישראל. "בהסתמך על יכולות ה-AI החזקות שלנו, מרכז המצוינות החדש יאפשר לנו להקדיש זמן ומשאבים רבים יותר כדי לייצר את הטכנולוגיות ולהטמיע אותן בסל הפתרונות שלנו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים