"מלכת הקרוזים" יצאה לדרך

הנמר נכח באירוע ההשקה של קראון איריס, אניית התענוגות החדשה של מנו ספנות, והתוודע לחדרים היפים, למתקנים הרבים ולים החוויות שהיא מציעה

14/04/2019 14:09

לפני ימים אחדים נכחתי באירוע של חברת הספנות והקרוזים מנו ספנות, שהמחיש היטב את המוטו שלה: "מנו ספנות – ים חוויות". היה נחמד ומרענן לשים בצד לשעה קלה את ענייני היום יום ולהגיע לאירוע ההשקה של קראון איריס, אניית התענוגות החדשה של החברה, שם מבטיחים שהיא תהווה "הדור הבא של הקרוזים בישראל". לדבריהם, זוהי אניית התענוגות הגדולה שפועלת בארץ כיום ושפעלה בה עד כה.

משה מנו, הבעלים של מנו ספנות, ביצע מחווה רומנטית כשקרא את האנייה על שם רעייתו, איריס. השיוט הראשון של האנייה יצא לדרך ביום ה' האחרון. היא צפויה לשוט, במתכונת של פנסיון מלא, ליעדים האהובים והמבוקשים: יוון ואייה, איטליה, סיציליה, קרואטיה, קפריסין ועוד רבים וטובים.

ים חוויות. קראון איריס. צילום: יח"צ

ים חוויות. קראון איריס. צילום: יח"צ

אורכה של הקראון איריס הוא כ-216 מטר, יש בה 11 קומות, שש מעליות, 750 חדרים בסטנדרט גבוה, כולל חדרי סוויטות וחדרים עם מרפסות, וביכולתה לאכלס עד 2,000 איש בהפלגה. באמת אניית ענק.

תרקוד, היא אמרה לי, תרקוד. קראון איריס. צילום: מיכה ריבקין

תרקוד, היא אמרה לי, תרקוד. קראון איריס. צילום: מיכה ריבקין

האנייה מציעה מגוון חדרים לכל סוג חופשה: בין חדרי קלאסיק ודה לוקס עם או בלי חלון, בגודל 10 מ"ר, סוויטה פנורמית שכוללת אמבטיה, סוויטה עם מרפסת, וכן סוויטת פרימיום עם מרפסת וסוויטה נשיאותית בגודל של כ-37 מ"ר. כמו כן, נבנו חדרים שהותאמו במיוחד לנוסעים עם מוגבלות.

שיט "מתוק". קראון איריס. צילום: מיכה ריבקין

שיט "מתוק". קראון איריס. צילום: מיכה ריבקין

השטחים הציבוריים בקראון איריס כוללים, בין היתר, מסלול הליכה מעגלי באורך של 500 מטר, אולם מופעים גדול ומפואר, אולמות אירועים לחגיגות פרטיות, חמש מסעדות שף מגוונות, מועדון לילה, בית כנסת, מגרש כדורסל, מתחם דיוטי פרי, קזינו, סיפוני שיזוף, חדרי ספא, חדר כושר ומועדון ילדים. כמו כן, יש על האנייה בריכות שחייה רחבות ידיים, ג'קוזי וגולת הכותרת – מגלשת מים שיורדת מהקומה ה-11.

במנו ספנות צופים שקראון איריס תאפשר לחברה להגיע לקהל חדש ורחב יותר. לדברי מורן מנו, סמנכ"ל מנו ספנות, "קראון איריס תציע לקהל לקוחותינו מוצר חדש, ייחודי ואטרקטיבי. כמו כן, היא תקבע סטנדרטים חדשים בתחום שיט התענוגות בישראל. אני סמוך ובטוח שצפויה לאורחינו חוויה יוצאת דופן".

תגובות

(3)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. שמחה בעלול

    גם אנחנו היינו בהפלגה הראשונה, אבל אחרי זה יצאנו בקראון איריס עוד 4 פעמים והיה פשוט נפלא! כל כך מתגעגע לחזור לקרוזים, איזה חדרים, איזה שירות ואוכל, היה פשוט מהמם אפילו בהשווה בחלק מן החברות בחול

  2. אתי נעים

    הפלגת בכורה… אכזבה גדולה.. אין מים בצנרת בחדרים. שירותים סתומים. אוכל מוגש בזילזול.. בצימצום.. מה קרה לכם מנו?? כנוסעת מתמידה שלכם.. עדיף היה שתחשבו רגע ותתארגנו קודם לפני הפריצה הכאילו גדולה שלכם עם כל ההבטחות. ביליתי בסופש באונייה בלי שירותים בחדר.. ושירותים ציבוריים סגורים. כמההשאני מבינה שזו הפלגה ראשונה.. יש דברים שלא עוברים בגרון.

  3. מוישה

    ההפלגה הראשונה היתה נוראית ומבישה לפי הכתבה בטלומזיה בברקוד אין מים בברזים אין אוכל מספיק בריכה עם מים ירוקים שרותים סתומים בושה למנו

אירועים קרובים