חברת הסייבר הישראלית תופין הנפיקה בניו-יורק; גייסה 108 מיליון דולר

החברה מרמת גן מציעה אבטחה לרשת הארגונית על ידי למידת הנתונים והערכת הסיכון הנובע מכל שינוי בה ● שווי השוק שלה נאמד ב-454 מיליון דולר וייתכן שהיא תגייס בקרוב 16 מיליון נוספים

הגיעה לתפוח הגדול. תופין

מספרן של החברות הישראליות הנסחרות בניו-יורק גדל: חברת הסייבר תופין נרשמה אתמול (ד') למסחר בבורסה בעיר וגייסה 108 מיליון דולר, לפי שווי שוק של 454 מיליון.

החברה הציעה את המניות למכירה במחיר של בין 12 ל-14 דולר לאחת, ובמסחר הראשוני הן הגיעו לרף העליון שהוצב. יש סיכוי שהיא תגייס עוד 16 מיליון דולר, משום שהחתמים, בנק ברקליס, ג'יי. פי. מורגן וג'פריס, מחזיקים אופציות שבמידה שימומשו בשער של 14 דולר יניבו את הסכום הזה. החברה תיסחר בבורסת ניו-יורק תחת הסימול TUFN.

תופין, שיושבת ברמת גן, הוקמה ב-2005 על ידי שני יוצאי צ'ק פוינט – רובי כיטוב, יו"ר ומנכ"ל החברה, וראובן האריסון, סמנכ"ל הטכנולוגיות שלה. היא מסייעת למנהלי אבטחה לשפר את אבטחת הסייבר של הארגון, בין אם בחצר הלקוח או בענן – ציבורי, פרטי או היברידי. המוצר שלה עושה זאת באמצעות שינויים אוטומטיים ברשתות, תוך שמירה על הרגולציות הקיימות בענף שבו הוא עוסק. המערכת לומדת את הרשת הארגונית ומנתחת את מידת הסיכון שיש בכל שינוי שהוא שמבוצע בה.

מאז הקמתה היא רשמה הפסדים של 40 מיליון דולר. מנגד, ההכנסות שלה גדלו אשתקד ב-32% ל-85 מיליון. על לקוחותיה נמנים יותר מ-2,000 ארגונים מתעשיות שונות, בהן הפיננסים, הקמעונות ואחרות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים