סייפ-טי רוכשת את נט-נאט תמורת 9.7 מיליון דולר

הסכום ישולם במניות ובמזומן, שימומן על ידי הלוואה שסייפ-טי לקחה משני משקיעים מוסדיים מארצות הברית ● נט-נאט פועלת בעולם שירותי הענן ומציעה רשת פרוקסי שנמצאת בבעלותה

שחר דניאל, מנכ"ל סייפ-טי. צילום: יח"צ

חברת אבטחת המידע לארגונים סייפ-טי הודיעה אתמול (ד') על רכישת חברת שירותי הענן נט-נאט תמורת 9.7 מיליון דולר. החברה תרכוש מבעלי המניות של נט-נאט את כלל הון המניות ומהחברה האם שלה את הנכסים הדרושים לפעילותה השוטפת. 40% מהסכום ישולם במניות ו-60% – במזומן. התמורה עשויה לכלול תשלום נוסף ב-2020, בכפוף להיקף הגידול בהכנסותיה של נט-נאט השנה. סגירת העסקה כפופה לאישור בעלי המניות של סייפ-טי ולתנאי סגירה אחרים הנהוגים בעסקות מסוג זה.

נט-נאט פועלת בשוק שירותי הענן ומציעה שירותי רשת פרוקסי בבעלותה, המבוססים על טכנולוגיה ושיתופי פעולה עם ספקי אינטרנט ברחבי העולם, לשימוש חברות סייבר וכריית נתונים (מודיעין רשת). בסייפ-טי אומרים כי נט-נאט סינרגטית לפעילות שלה, ותספק לה הזדמנויות בתעשיות ובשווקים חדשים, תוך הגדלת ההכנסות ותזרים המזומנים. ואמנם, על פי נתונים כספיים בלתי מבוקרים שנמסרו לסייפ-טי, נט-נאט הציגה צמיחה משמעותית בהכנסות – מ-800 אלף דולר ב-2017 ל-2.2 מיליון ב-2018.

מטרת הרכישה היא לאפשר לסייפ-טי להציע ללקוחותיה שירות גישה מוכוונת תוכנה (Software-defined access) בענן, באמצעות שילוב בין טכנולוגיית ה-SDP (ר"ת Software-Defined Perimeter) שלה לתשתית השירות בענן של נט-נאט. בסייפ-טי אומרים כי השימוש בכתובת IP לא מזוהה יאפשר ללקוחותיה לחזק את האבטחה והבקרה על כל ניסיונות הגישה לשירותים פנימיים והגלישה היוצאת.

יצוין כי מימון מרכיב המזומן בעסקה יבוצע באמצעות הלוואה המירה לשנה וחצי בסך של שישה מיליון דולר שסייפ-טי תקבל משני משקיעים מוסדיים אמריקניים. קבלת סכום של חמישה מיליון דולר מתוך ההלוואה כפוף לאישור אסיפת בעלי המניות של סייפ-טי ולעמידה בתנאים נוספים הנהוגים בסגירת עסקות מסוג זה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים