בן שלוש נעל את האייפד של אביו ל-48 שנים

הפעוט שיחק עם הנייד של אבא שלו וחזר שוב ושוב על הסיסמה הלא נכונה - בתגובה המכשיר נחסם לגישה עד לשנת 2067

הילד לא גאון מחשבים. אילוסטרציה: alphaspirit/BigStock

אם עד עכשיו היה איזשהו ספק אם לאפשר לילדינו הקטנים לשחק לבד בטכנולוגיה, אולי כדאי לחשוב על זה שוב, כי הם עלולים לנעול את מכשיריכם ל-50 השנים הבאות…

זה בדיוק מה שקרה במהלך סוף השבוע לאיוואן אוסנוס, כתב בניו יורקר ועמית במכון ברוקינג, שכנראה הסיר לכמה דקות את מבטו מבנו הפעוט בן השלוש, ששיחק ב-iPad שלו, והצליח לנעול אותו להרבה מאוד זמן, לאחר שניסה כנראה פעמים רבות להפעיל את המכשיר עם סיסמאות שגויות.

"זה נראה הזוי, אבל אבוי, זה הiPad שלנו היום, לאחר שבן השלוש ניסה (שוב ושוב) לפתוח אותו. רעיונות?", צייץ אוסנוס בטוויטר קריאה לעזרה. בתמונה שפרסם בטוויטר נראה מסך ה-iPad, כשכתוב עליו "iPad נעול, נסה שוב בעוד 25,536,442 דקות". לפי חישוב פשוט, מדובר ב-425,607 שעות, או ליתר דיוק ב-17,743 יממות, ובקיצור – קצת יותר מ-48 שנים… כלומר, ה-iPad של אוסנוס יהיה זמין שוב בשנת 2067, אולי לתקופת הפנסיה שלו.

ניסיונות חוזרים ונשנים מאריכים זמן הנעילה

נעילת המכשיר היא תכונה במכשירי אפל, שמופעלת כאשר מנסים לפתוח את המכשיר באמצעות סיסמה שגויה. ככל שמנסים יותר פעמים – מתארך גם זמן הנעילה.

למרבה המזל, קוראיו של אוסנוס ניסו לסייע לו במאות רעיונות ועצות, חלקן לא ממש יעילות, כמו: "שים אותו בשקית אורז", או: "תעשה ריבוט לבן השלוש"…

ואולם הפתרון של אפל היה לבצע שחזור (מהגיבוי האחרון), ולאחר יומיים צייץ אוסנוס בטוויטר ודיווח, כי הצליח להביא את המכשיר למצב של עדכון קושחה, והוא בתהליך של שחזור המכשיר.

אולי בפעם הבאה שהוא נותן לפעוט שלו לשחק עם ה-iPad, כדאי שאוסנוס גם ילמד אותו להיכנס עם סיסמה, לא ככה?

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים