הסטארט-אפ הישראלי Yellzz גייס מיליון דולר

החברה מאפשרת לבעלי עסקים קטנים ובינוניים שמפרסמים אונליין לתקשר בזמן אמת עם לקוחות שמחפשים את המוצר או השירות שהם מציעים ● הכסף גויס מקרן נילסן אינובייטיב ומרשות החדשנות

מימין: שרון מייבלום ומושיקו אבלגון, מייסדי Yellzz. צילום: איריס קיזלר

הסטארט-אפ הישראלי Yellzz הודיע היום (ד') על השלמת סבב גיוס הון בסך מיליון דולר מקרן נילסן אינובייטיב ומרשות החדשנות. ההשקעה תשמש את החברה בהגדלת הפעילות מול שותפיה הגלובליים, כמו גם להעמקת הפיתוח הטכנולוגי ומכירות בינלאומיות.

Yelzz פיתחה פלטפורמה שמאפשרת לבעלי עסקים קטנים ובינוניים שמפרסמים באתרי חיפוש ולוחות אונליין לנקוט בגישה פרו-אקטיבית ולתקשר עם לקוחות פוטנציאליים בדיוק ברגע שהם מחפשים את השירות או את המוצר שהעסק מציע, במקום להמתין שהלקוחות יצרו קשר בעצמם. הטכנולוגיה מוטמעת באתרים ומחברת בצורה חכמה ובאופן מידי בין המוכר לקונה. התהליך מתרחש בזמן אמת, ברגע שבו הלקוח זקוק למידע או עזרה בתהליך הרכישה.

למשל, כאשר לקוח מחפש חשמלאי לצורך תיקון דחוף, המערכת תחפש עבורו את החשמלאי הרלוונטי ביותר על פי פרמטרים כגון התמקצעות, מיקום וזמינות. החשמלאי יקבל התראה לטלפון הנייד שלו ובמידה שהלקוח מעוניין, תיפתח ביניהם האפשרות לתקשר דרך האתר, שם איש המקצוע לענות על השאלות שלו ולהציע לו את שירותיו.

מושיקו אבלגון, מייסד ומנכ"ל Yellzz, אמר כי "ככל שבעל עסק או מנהל מכירות יוזם יותר ופועל בצורה פרו-אקטיבית מול לקוחות רלוונטיים, בזמן הנכון, בו הם זקוקים למידע או עזרה בתהליך בחירת המוצר או השירות, כך הוא יצליח להגיע ליותר לקוחות, לתת שירות טוב יותר ולהגדיל את מכירות העסק. Yellzz נולדה מתוך מטרה לאפשר לכל בעל עסק להגיע ליותר לידים הרלוונטיים עבורו וליזום תקשורת עם לקוחות פוטנציאליים, שמחפשים את שירותיו בעולם הדיגיטלי, כפי שהיה נוהג בעולם האמיתי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים