בכירים מדברים חדשנות – בכנס של אמזון ושטראוס אסטרטגיה

הנמר, שמתעניין בחדשנות ומיישם אותה, הלך לשמוע מפי בכירים כיצד הם עשו זאת בארגונים שלהם ומה התובנות שהם הסיקו מכך

20/03/2019 17:04
פול מייזנר, סגן נשיא למדיניות חדשנות גלובלית ותקשורת באמזון. צילום: ניב קנטור

מפגש יוצא דופן בנושא חדשנות, בו לקחו חלק רבים מבכירי המשק, נערך באחרונה במסגרת AWS Tel Aviv Summit – Executive Track, בהובלה משותפת של שטראוס אסטרטגיה ו-AWS ישראל, ובהפקת אנשים ומחשבים. הכנס נערך בגני התערוכה בתל אביב.

כ-200 מנכ"לים ומנמ"רים מובילים, ביניהם רבים מחברי פורום C3 היוקרתי של אנשים ומחשבים, הקדישו את הבוקר כדי לשמוע כיצד מיישמים חדשנות באמזון, כמו גם על חדשנות בארגונים ישראליים.

פול מייזנר, סגן נשיא למדיניות חדשנות גלובלית ותקשורת באמזון, סקר בהרצאתו את עקרונות הניהול להנהגת חדשנות מתמשכת, המבוססת, לדוגמה, על Customer Obsession ומוכנות לקבלת הכישלון.

אבנר שטראוס, מנכ"ל שטראוס אסטרטגיה. צילום: ניב קנטור

אבנר שטראוס, מנכ"ל שטראוס אסטרטגיה. צילום: ניב קנטור

אבנר שטראוס, מנכ"ל שטראוס אסטרטגיה, דיבר על ניסיון החברה בליווי 300 ארגונים גדולים במשק בישראל. הוא סקר את העקרונות לביצוע חדשנות דרך דוגמאות מרתקות של חברות אנטרפרייז ישראליות, שידעו להמציא את עצמן ואת המודל העסקי שלהן מחדש ובזמן.

הדוגמאות השונות המחישו את עקרונות המפתח: הכנת השינוי כשהכל עוד מצליח, "השאלת" מודל עסקי וטכנולוגיות מתחומים אחרים, יצירת חדשנות מהירה לצד המודל הקיים, החשיבות של חדשנות גם בדרך שבה עושים חדשנות, כיצד נכון לייצר ולתחזק שיתופי פעולה וסיעור מוחות, איך לנהל חדשנות כתהליך סיסטמתי בכל רחבי הארגון והמשמעות של Employee Obsessed בכדי להיות Customer Obsessed.

המאזינים לדברי הבכירים במסלול הביעו את שביעות רצונם הרבה מהדברים הממוקדים ששמעו, ששילבו השראה ופרקטיקה לביצוע חדשנות בארגון.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים