ה-"סטורי" החדש של סנאפצ'ט: מתרחבת לעולם המשחקים

סנאפצ'ט צפויה לחשוף בחודש הבא את "פרויקט קוניאק" – פלטפורמה שכוללת מגוון משחקים שפותחו על ידי מפתחים חיצוניים ● האם זה מה שישבור את הקיפאון שהיא מצויה בו?

סנאפצ'ט? אולי גיים-צ'ט?

לאור הקיפאון בצמיחתה, אפליקציית סנאפצ'ט מרחיבה את ה-"סטורי" שלה ומוסיפה לפעילותה פלטפורמת משחקים – כך דווח בסוף השבוע.

בחודש הבא תקיים סנאפצ'ט בלוס אנג'לס כנס ליוצרי תוכן ומפתחים, שבו היא צפויה לחשוף רשמית את הפעילות החדשה, שעד כה כונתה בחברה "פרויקט קוניאק". זוהי פלטפורמה שכוללת מגוון של משחקים, שפותחו על ידי מפתחים שונים – מחוץ לחברה.

לפי הדיווחים, הרכישה של סטודיו Prettygreat האוסטרלי בשנה האחרונה על ידי החברה האם, סנאפ, תמורת 8.6 מיליון דולר היא זו שסללה את הדרך לפיתוח החדש.

עד כה לא ציינה החברה דבר בנוגע להכרזה על פלטפורמת המשחקים. כך או כך, משתמשי האפליקציה לא צריכים להיות מופתעים: כבר בשנה שעברה הם יכולים היו להבחין בצד השמאלי של גלגל העדשות במשחקים מבוססי מציאות רבודה. משחקים אלה נבנו על בסיס תקשור פשוט, כדי להאריך את השהות של המשתמשים בתוך האפליקציה. זאת, על רקע הקיפאון בצמיחה של מספר המשתמשים בה, לאחר שרשתות חברתיות גדולות כמו אינסטגרם שבבעלות פייסבוק העתיקו רבות מהתכונות שלה, ובמרכזן הסטוריז.

סנאפ עשתה באחרונה כמה מהלכים מאחורי הקלעים כדי להתקדם ולהגדיל את בסיס המשתמשים שלה, בהם שיתוף פעולה עם הענקית הסינית טנסנט, שפעילה בתחומים רבים – גיימינג, מוזיקה, רשתות חברתיות, שירותי אינטרנט, מערכות תשלום, משחקי אונליין רבי משתתפים ועוד. טנסנט אחראית לכמה להיטים בתחום המשחקים, כמו League of Legends. בסוף 2017 היא רכשה 10% ממניות סנאפ וציינה כי היא מעוניינת לעבוד עם החברה בפיתוח משחקים סלולריים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים