מייסד עמותה שמחברת נוער עם ההיי-טק – איש השנה של רוטרי רעננה

עו"ד אברהם יוסף מנהל את עמותת עמ"י, שמחברת בין תלמידי חטיבות ביניים מרעננה לחברות היי-טק שפועלות בעיר ובמקומות אחרים בארץ ● כך מתחברים בני נוער משכבות בינוניות ונמוכות עם הטכנולוגיה העלית

סניף רעננה של ארגון רוטרי הכתיר השבוע כאיש השנה שלו תושב העיר שמתעסק בחיבור שבין פעילות חברתית לתעשיית ההיי-טק. מדובר בעו"ד אברהם יוסף, בעל משרד עורכי דין שמנהל בהתנדבות מזה ארבע שנים עמותה בשם עמ"י, שמחברת בין תלמידי חטיבות ביניים ברעננה לחברות היי-טק בעיר ובמקומות אחרים בארץ, שבהן הם מקבלים סיוע בשיעורי בית ונחשפים לעולם הטכנולוגי.

הפרויקט הוא יוזמה אישית של עו"ד יוסף והוא רתם אליו את עובדי משרדו, שהתגייסו למשימה בהתלהבות. בתוך זמן קצר הצטרפו אליהם עובדים מחברות אחרות – רובן, כאמור, מתחום ההיי-טק. התלמידים מופנים לעמ"י על ידי מחלקת הרווחה של עיריית רעננה ואנשי העמותה מפנים אותם לחברות היי-טק, שמצדן מקצות מנטורים שמסייעים להם.

מימין: ישראל ברג, נשיא מלווה של רוטרי רעננה ויוזם התחרות, ועו"ד אברהם יוסף, איש השנה של רוטרי רעננה. צילום: רפי צילום אירועים

מימין: ישראל ברג, נשיא מלווה של רוטרי רעננה ויוזם התחרות, ועו"ד אברהם יוסף, איש השנה של רוטרי רעננה. צילום: רפי צילום אירועים

בטקס שנערך במעמד ראש עיריית רעננה, חיים ברוידא, וראשי ארגון רוטרי בישראל אמר עו"ד יוסף כי "במהלך השנים ניתנו במסגרת הפרויקט אלפי שעות של שיעורים פרטיים לתלמידים, והם השיגו תוצאות גבוהות מאוד במבחני הבגרות. כמו כן, לפני כמה ימים התקבל אחד מהתלמידים שסיימו את הפרויקט לאחת מיחידות העלית הטכנולוגיות של צה"ל".

לדבריו, הוא קיבל פניות בבקשה להרחיב את הפרויקט וניצל את ההזדמנות לפנות לחברות היי-טק ולבעלי עסקים אחרים בארץ על מנת להתנדב ולסייע לבני נוער אלה, שיש להם פוטנציאל רב להגיע להישגים. "המטרה היא לעזור לאותם התלמידים ולוודא שהכישורים והיכולות שלהם לא ייפגעו בגלל המצב הכלכלי של משפחותיהם", אמר עו"ד יוסף.

פרויקט איש השנה של מועדון רוטרי רעננה נערך זו השנה השלישית ברציפות, והוא נועד על מנת לעודד את המצוינות, ההתנדבות והתרומה של תושבי העיר למען הקהילה – בשקט, מאחורי הקלעים, ללא כל כוונה לקבל על כך תמורה.

איש השנה נבחר על ידי ועדת שיפוט ציבורית בראשותו של יהודה קונפורטס, העורך הראשי של קבוצת אנשים ומחשבים, שבה השתתפו גם איציק כגן, לשעבר יו"ר האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודובר דן, יניב שלם, מנכ"ל פריים מוטורס, אל"מ (מיל') ענת סורקיס ונציגי רוטרי רעננה – ישראל ברג ועדי שפיצר.

רוטרי הוקם לפני יותר מ-90 שנים והוא אחד מארגוני המתנדבים הגדולים והוותיקים בעולם. חברים בו מנהיגים ואנשי מקצוע מובילים בתחומים ובקהילות שלהם, שמאוגדים ברשת של 35 אלף מועדונים ב-200 מדינות, שישראל היא אחת מהן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים