מה יחדשו המכשירים המתקדמים ביותר של וואווי – P30 ו-P30 Pro?

סדרת מכשירי הדגל הבאה של הענקית הסינית תכלול מערך צילום מרובע, עם מצלמת זום פריסקופית ועוד חידושים לוהטים ● אבל היא תוכרז - שלא כמו מרבית הניידים החדשים של 2019 שהושקו באירועי MWC - רק בעוד כמה שבועות, באירוע עיתונאי בפריז

שוקעת. וואווי

יכולות הצילום בסמארטפונים הן אחד הנושאים שזוכים לשדרוגים רבים בשנים האחרונות, כשרק בחודשים האחרונים הוכרזו שורה של מכשירים בעלי מערך צילום תלת עדשי, שהולך ומתקרב לכיוון מצלמות מקצועיות, בהם הגלאקסי S10 של סמסונג, האקספריה 1 של סוני, ה-V8 של LG והנוקיה 9 PureView, שמתהדר במערך עם חמש עדשות.

על כל אלה יאפיל בעוד כמה שבועות מכשיר שיציג תכונות צילום שלא מוצעות בשום מכשיר iPhone או אנדרואיד קיים. כמו בשנה שעברה, וואווי תערוך גם השנה אירוע נפרד בסוף החודש בפריז, שלא במסגרת תערוכת MWC השנתית בברצלונה (שהתקיימה בשבוע שעבר), שבו תציג את מכשיר הדגל החדש שלה, ה-P30, שיכלול מצלמת זום פריסקופית, שתאפשר יכולות "סופר-זום".

לאחר שמנכ"ל קבוצת מוצרי הצריכה של וואווי פרסם ב-Weibo – אתר המיקרו בלוגינג הסיני – תמונה של המכשיר החדש, שהציגה סמארטפון עם מערך צילום של ארבע עדשות, ואף רמז כי למכשיר יהיו יכולות זום יוצאות דופן, אמר סגן הנשיא לשיווק מוצרים גלובלי של הענקית הסינית, קלמנט וונג, לאתר Android Central כי מצלמת הפריסקופ אכן כלולה במכשיר ה-P30 Pro, אך לא הוסיף על כך עוד פרטים.

מצלמת פריסקופ היא לא תכונה חדשה, והיצרנית הסינית Oppo הציגה אותה בשנים האחרונות בתערוכה בברצלונה, אך עדיין לא מימשה אותה בשום מכשיר, ונראה שהסמארטפון הראשון עם מצלמת פריסקופ יגיע מוואווי.

עוד ציין וונג, כי מצלמת ה-P30 תוכל לבצע "משהו שאיש לא עשה בעבר" – אך גם כאן לא הוסיף פרטים. לדבריו, המצלמה של ה-P30 תזכה לשדרוג גדול לצילום בתנאי אור חלשים ו-"הטכנולוגיה המהפכנית תשכתב את כללי הצילום מחדש".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים