אלקסה ורוקו לומדים לדבר האחת לשני

אמזון ממשיכה להעשיר את אלקסה, וכעת נוספה לרשימת כישוריה גם היכולת לתקשר עם מכשירי רוקו ונגני מדיה וטלוויזיות חכמות ● השילוב יאפשר בין היתר להחליף ערוצים ןלהדליק או לכבות את הטלוויזיה באמצעות פקודות קוליות בלבד

מצליח במיוחד. שילוב אלקסה ברמקול אקו. אילוסטרציה: BigStock

אלקסה של אמזון כבר יודעת לעשות משימות רבות ולבצע מגוון פקודות קוליות, אבל אמזון ממשיכה להעשיר אותה, וכעת נוספה לרשימת כישוריה גם היכולת לתקשר עם מכשירי רוקו, כמו נגני מדיה וטלוויזיות חכמות.

מי שיש להם מכשירי רוקו יוכלו כעת פשוט לתת פקודה באמצעות אלקסה, כמו: "אלקסה, תמצאי קומדיות ברוקו", או "אלקסה, פתחי את שירות הולו ברוקו", וכדומה. בעלי טלוויזיות של רוקו יוכלו להחליף ערוצים, להדליק או לכבות את הטלוויזיה, לשנות ווליום ועוד באמצעות פקודות קוליות לאלקסה.

"מעצימים את הערך שרוקו מציעה ללקוחותיה"

"לצרכנים יש לעתים קרובות מערכות קול ובידור שונות בבית", ציין איליה אסניס, סגן נשיא בכיר ברוקו, "וכעת, אנו מאפשרים ללקוחותינו להשתמש גם באלקסה, נוסף על האפשרויות הקיימות, כמו החיפוש הקולי והפקודות הקיימות במערכת של רוקו, כמו גם עוזרות קוליות פופולריות נוספות".

לדבריו, "בכך אנו מעצימים את הערך שרוקו מציעה ללקוחותיה והופכים אותה לפלטפורמה נייטרלית של בידור ביתי".

מערכת ההפעלה של רוקו, שפופולרית מאוד בצפון אמריקה, מציעה יותר מחצי מיליון סרטים ותוכניות טלוויזיה באמצעות אלפי ערוצים חינמיים או בתשלום.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים