אינוקום תוביל את פעילות רובריק בישראל

החברה הבינלאומית שינתה את מודל הפעילות שלה בישראל ותפעל מעתה דרך ערוץ מקומי ● תומר פרי, מנכ"ל אינוקום: "מכירות רובריק גדלו ב-500% בישראל והפתרון שלה הוא הצומח ביותר עבורנו בשנה האחרונה"

תומר פרי, מנכ"ל אינוקום. צילום: ניר אלון

אינוקום מקבוצת אמן תנהל את כל פעילות רובריק האמריקנית בישראל, לרבות ערוצי ההשקעה שלה בארץ. זאת, בעקבות החלטת רובריק לשנות את מודל הפעילות המקומי שלה – כך נודע לאנשים ומחשבים.

שיטת פעולה של העברת פעילות מכירות ישירה לערוצים מקומיים מקובלת בחברות רב לאומיות. כך, למשל, סיטריקס בחרה באינוקום ו-CA העבירה את פעילות המכירות שלה בארץ ל-NessPRO.

תומר פרי, מנכ"ל אינוקום, אישר את הידיעה ואמר כי "רובריק היא שחקנית חזקה בעולם ניהול הנתונים, לאחר שהשיגה טביעת רגל משמעותית בשוק בארץ, ובכוונת החברה להגדיל את השקעותיה בישראל. ארגונים בישראל עוברים יותר ויותר לסביבות Cloud First ופתרונות החברה, שהם הפתרונות הצומחים ביותר עבור אינוקום, מאפשרים להם לנהל ולהגן על המידע שלהם בצורה קלה יותר, באמצעות יכולות גיבוי ושחזור נוחות".

"אנחנו רואים שארגונים בישראל מחפשים דרכים להאיץ את הטרנספורמציה הדיגיטלית ולאמץ סביבות Cloud First – שהן מאובטחות ומאפשרות ציות לרגולציה", אמר דין ייטס, מנהל המכירות האזורי של רובריק לישראל. "הודות לעבודתנו עם אינוקום, השגנו הצלחה פנטסטית במהלך השנה האחרונה, ואנחנו סמוכים ובטוחים שביחד נמשיך לצמוח בישראל".

קארל דריזן, סמנכ"ל המכירות של רובריק באזור EMEA, הוסיף כי "אנחנו מחויבים ללקוחותינו ולשותפינו בישראל, ומודים לאינוקום על ההכרה בנו כפתרון הטכנולוגי של השנה. אנחנו רואים באינוקום כשותף האולטימטיבי לקחת את הפעילות שלנו לשלב הבא, ביחד".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים