שינוי ארגוני ב-PayPal: החברה מפטרת 30 עובדים בישראל

החברה מצמצמת את הפעילות במספר קבוצות עבודה בישראל ובמקומות נוספים בעולם, ומפטרת 10% מכוח האדם המקומי שלה ● עם זאת, ב-PayPal עושים מאמצים למצוא לחלק מהם עבודה אחרת בחברה

נכנסת לתחום ה-BNPL. פייפאל

לקראת פיטורים ב-PayPal בישראל: החברה הזמינה אתמול (ב') לשימוע 30 מתוך 250 עובדי הסניף הישראלי שלה. עם זאת, ייתכן שלחלקם יימצאו בכל זאת משרות אחרות בתוך החברה.

מדובר בשינוי ארגוני שמבצעת ענקית התשלומים אונליין בימים אלה, במטרה לשנות את מבנה קבוצות העבודה בכמה מהסניפים שלה ברחבי העולם. מ-PayPal נמסר כי "אנחנו בוחנים כל העת את המבנה הארגוני של החברה, כחלק מצמיחתה הגלובלית. החברה עורכת שינוי ארגוני שיוביל לצמצום הפעילות במספר קבוצות בישראל ובעוד כמה מדינות, ושישפיע גם על מספר עובדים במדינות אלה".

גורם בכיר בחברה אמר לאנשים ומחשבים ש-"אנחנו רוצים לשמר את העובדים ועושים מאמצים כדי לסדר להם עבודה. ב-PayPal ישראל יש ברגע זה 15 משרות פנויות, שחלקן יכולות להתאים לחלק מהמיועדים לפיטורים. זאת ועוד, PayPal היא ארגון גלובלי גדול, ואנחנו בוחנים גם את האפשרות שחלק מאותם אנשים ימצאו עבודה בפעילות הגלובלית של החברה".

ענקית התשלומים אונליין רכשה שתי חברות ישראליות: ב-2008 היא קנתה את פראוד סיינס – חברה בעולם מניעת ההונאות ברשת – תמורת 169 מיליון דולר. על בסיס רכישה זו היא הקימה את מרכז בקרת ההונאות שלה במגדל אלקטרה בתל אביב. במרץ 2015 היא קנתה את הסטארט-אפ סייאקטיב מבאר שבע, שחוזה התפתחות של נוזקות עוד לפני שההאקרים החלו לפעול באמצעותן, בסכום שהוערך ב-60 מיליון דולר, והקימה מרכז פיתוח בבירת הנגב, שבו העסיקה כ-30 עובדים. עם זאת, לפני כשנה וחצי היא סגרה את המרכז הזה ונימקה את המהלך ברצונה לאחד את כל הפעילות בישראל באותו המקום.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים