קבוצת יעל תציע את מערכת Couchbase לארגונים בישראל

המערכת מאפשרת לגופי אנטרפרייז מעבר חלק לפלטפורמת דטה בקוד פתוח ● מיכאל קוגן, ראש תחום פתרונות אנליטיקה ונתונים בקבוצת יעל: "השוק הישראלי יוכל להפיק תועלת עסקית חשובה מצעד זה"

28/02/2019 11:19
בתמונה מימין לשמאל: מיכאל קוגן, ראש תחום פתרונות אנליטיקה ונתונים בקבוצת יעל וליאור תגור, מנהל אזור ישראל Couchbase. צילום: יח"צ

קבוצת יעל הודיעה כי היא החלה בימים אלו להציע לארגונים בישראל את מערכת Couchbase – מערכת המספקת לארגוני אנטרפרייז יכולות של פלטפורמת דטה מודרנית מסוג NoSQL מבוססת קוד פתוח. בקבוצה אמרו כי המערכת תאפשר לארגונים בשוק המקומי ליהנות מיכולות מקיפות עבור יישומים אינטראקטיביים בהתנהלותם העסקית השוטפת.

בקבוצה הסבירו כי ארגונים גדולים מפעילים שירותים אינטראקטיביים, דוגמת יישומי מובייל ומערכות שו"ב, המחייבים שימוש שוטף בדטה. פלטפורמות הדטה המסורתיות (RDBMS) מספקות מענה שהיום כבר פחות הולם את צורכיהם המשתנים של ארגונים החותרים להתייעלות. מערכת Couchbase, ציינו, מאפשרת מעבר חלק ופשוט לשימוש מתקדם בפלטפורמת דטה מודרנית וניהול שירותים כגון אפליקציית לקוח, יישומי מובייל, מערכות שו"ב, מערכות ניהול ומערכות Engagement, בזמן אמת.

מגוון של פיצ'רים ויכולות

הפלטפורמה כוללת גם מגוון של פיצ'רים ויכולות המפשטות את הפיתוח ומקלות על המעבר מטכנולוגיות רלציוניות לטכנולוגיות מבוזרות. ביניהם פיצ'ר המאפשר תשאול נתונים בשפת שאילתות תואמת SQL (הנקראת N1QL) וביצוע חיתוכים מורכבים, אגרגציות, תתי שאילתות וכו', כמו ב-SQL. בנוסף, מאפשרת פלטפורמת Couchbase חבילת פתרונות (Stack) דוגמת Caching ,Full Text Search,Streaming Analytics ושירות Eventing אוטומטי, תוך חסכון משמעותי של השקעה בטכנולוגיות משלימות.

מיכאל קוגן, ראש תחום פתרונות אנליטיקה ונתונים בקבוצת יעל, אמר כי "ארגונים גדולים היום מפעילים פלטפורמות תקשורת עם לקוחות בתעבורת נתונים ענקית ולכן, מבינים את הכרחיות המעבר מכלים מסורתיים למודרניים. וכמו בתחומים רבים, שינוי איננו מהלך קל. בשותפות החדשה שלנו עם Couchbase שאפנו לאפשר לשוק הישראלי לעשות את הצעד הזה באופן חלק, יחסית, כשאיכות הדרך לא פחות חשובה מאיכות התוצאה. אני מאמין כי בחרנו בפתרון שמאפשר את כל זה באופן האופטימלי, וכי השוק הישראלי יוכל להפיק תועלת עסקית חשובה מצעד זה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים