סטארט-אפ הרובוטיקה קריון גייס 40 מיליון דולר

החברה מפתחת פתרונות אוטומטיציה רובוטיים ארגוניים, מבוססי ראייה ממוחשבת ולמידת מכונה ● באמצעות הכספים מהסבב הנוכחי, השלישי במספר, מתכוונת קריון להמשיך לפתח את הפלטפורמות הקיימות שלה וליצור פתרונות נוספים

הראל טייב, מנכ"ל קריון. צילום: שי שבירו

הסטארט-אפ הישראלי קריון, שמציע פתרונות אוטומציה רובוטיים לתהליכים ארגוניים, סיים סבב שלישי, שבמסגרתו הוא גייס 40 מיליון דולר – כך הודיעה החברה היום (ג'). את הסבב הובילה קרן הון-הסיכון OAK HC/FT, שמשקיעה בחברות טכנולוגיות בתחומי שירותי הרפואה והפיננסים. המשקיעים הקודמים – Aquiline Technology Growth ו-Vertex Ventures – מימשו את האופציה להרחיב את השקעתם גם לסבב הנוכחי.

סבב גיוס זה מיועד להאיץ את מאמצי הפיתוח של הפלטפורמות הקיימות של החברה וליצור פלטפורמות חדשות, שמבוססות גם הן על בינה מלאכותית ולמידת מכונה. בנוסף, יסייע המימון להגדלת נוכחותה של קריון בשווקים חדשים בעולם, פתיחת משרדים, והרחבת צוותי הפיתוח והמכירה. במסגרת סבב הגיוס צורפו לדירקטוריון קריון אנשי OAK HC/FT דן פטרוצו ומאט סטרייספלד.

קריון הוקמה ב-2008 ובסבב הגיוס הקודם שלה, בסתיו 2017, היא הוסיפה לקופתה 12 מיליון דולר. החברה מפתחת פתרונות אוטומציה רובוטיים (RPA) ארגוניים, מבוססי ראייה ממוחשבת ולמידת מכונה. היא מספקת פתרונות רובוטיים לאתגרים עסקיים, מתוך ההבנה שתשואות תפעוליות של פתרונות ארגוניים הם שמאפשרים שינוי דיגיטלי אמיתי. בקריון אומרים שרובוטים וירטואליים מייעלים את עבודת כל מערכות המידע וניהול הייצור, מחליפים עבודה "שחורה" שעושים העובדים האנושיים ומשחררים אותם למשימות של יצירת חדשנות וערך שרק בני אדם יכולים לייצר. על לקוחות קריון נמנות חברות כגון HP, אלביט, AT&T ומיקרוסופט.

לדברי הראל טייב, מנכ"ל קריון, "הייתה זו שנה מדהימה עבורנו, שבה השקנו את Process Discovery – פתרון לאפיון ובנייה של תהליכים ארגונייםֿ באופן אוטומטי". הוא ציין כי ההשקעה תסייע לכך ש-"כבר בעתיד הנראה לעין נוכל כולנו להנות מהחזון של 'רובוט לכל עובד', מעין עוזר אישי שמסוגל להוריד מאיתנו את כל המטלות והתהליכים הארגוניים".

טרישה קאמפ, שותפה ומייסדת-שותפה בקרן OAK HC/FT, אמרה כי "אוטומציה רובוטית היא אחד התחומים הצומחים ביותר בשנים האחרונות ואנחנו מאמינים שקריון תמשיך להיות כוח מוביל בתעשייה. החברה כבר יצרה כמה שותפויות מפתח עם מיקרוסופט, Software AG, ארנסט אנד יאנג ויבמ".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים