אפל שחררה את הבטא השלישית עבור iOS 12.2

ההפתעה: שובה של אפליקציית שיחות הווידאו הקבוצתיות FaceTime שהוסרה בבטא הקודמת ● זמינה להורדה עבור כל מי שמנוי לתוכנית בוחני הבטא של החברה

עדכון חדש וטוב ל-iOS?

אפל שחררה את גירסאת הבטא השלישית עבור iOS 12.2 והיא זמינה להורדה עבור כל מי שמנוי לתוכנית בוחני הבטא של החברה, שכל אחד יכול להירשם אליה.

הדבר הבולט ביותר בבטא הנוכחית היא שובה של תפקודיות אפליקציית שיחות הווידאו הקבוצתיות FaceTime שהוסרה בבטא הקודמת לאחר שהתגלתה, כזכור, פגיעות משמעותית שאפשרה למתקשרים לשמוע ולראות אנשים מצד שלי גם אלא לא ענו לשיחה שלהם.

בטא שלישית של מערכת ההפעלה שלה לשעונים, watchOS 5.2

לאחר שעדכנה את מכשירי ה-iPhone עם טלאי שסידר את הבעיה, זה גם היה הסימן להחזיר את האפליקציה ועבודה גם בסביבת הבדיקות.

כמו כל בטא, גם השלישית של iOS 12.2 מציעה כמה שינויים קטנים. אחד מהם הוא שמעתה, בעת שלוחצים להפעלת סרטון וידאו, הוא לא יוצג יותר על מסך מלא באופן אוטומטי, אלא בחלון קטן.

שינוי אחר הוא שמסך האודות של הטלפון, תחת ההגדרות, מציג כעת בהתחלה את שם הטלפון, כולל אפשרות לתת לו שם אישי או פרטי חומרה מזהים ייחודיים שלו.

יש גם שינוי בעיצוב של האפליקציה שמספקת יכולות שליטה מרחוק במערכות מבוססות HomeKit וכן ב-Apple TV, כמו כן יש גם תיקון מתבקש לדרך בה מוצג התאריך במסך הנעילה של הטלפון.

מעבר לכך השיקה אפל גם בטא שלישית של מערכת ההפעלה שלה לשעונים, watchOS 5.2 וכן בטה שלישית עבור העדכון למערכת ההפעלה לטלוויזיות שלה, tvOS 12.2.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אנונימי

    מגניב!! סוף סוף נוכל לדעת מה השם של האייפון.. זה שימושי מאוד

אירועים קרובים