המנהלת בנעלי בית: אלה לוזינסקי, גלאסבוקס

מדור המנהל/ת בנעלי בית עושה לכם היכרות עם המנמ"רים, מנהלי הטכנולוגיה ובכירים במשק - מיהם? מה הם אוהבים? ומה התכניות שלהם לעתיד? ● והפעם: אלה לוזינסקי, דירקטור פיתוח עסקי ומכירות בגלאסבוקס

אלה לוזינסקי, מנהלת פיתוח עסקי ומכירות בגלאסבוקס. צילום: יעל הרמן

שם: אלה לוזינסקי.

קריירה: עוסקת בתחום ההייטק כ-20 שנים, בתפקידים שונים בחברות Surecomp ,NICE ,YCD ואחרות. במסגרת תפקידיי עבדתי עם חברות גלובליות ואף עשיתי לתקופה מסוימת רילוקיישן לקנדה. כמו כן, עסקתי בפיתוח עסקי בחברת שמתמחה בטכנולוגיית סייבר ולאחר מכן הגעתי לביתי החדש בגלאסבוקס, שבה אני משמשת כדירקטורית פיתוח עסקי ומכירות.

השכלה: תכנית לתואר שני בבלשנות אנגלית מהאוניברסיטה העברית. כמו כן, סיימתי קורס דו שנתי לניתוח מערכות מתקדמות בג'ון ברייס.

משפחה: אימא לילד בן 7.

שעות הפנאי: בעיקר בסופי השבוע, שאותם אני מקפידה לבלות עם משפחתי וחברים. אנחנו אוהבים לטייל, לגלות מסלולים ומקומות חדשים, ולא מפחדים לישון באוהל.

תחביבים: אני בוגרת מספר קורסים בכתיבה יצירתית, אוהבת אירועי ספרות ובעיקר אוהבת לכתוב – לרוב סיפורים קצרים ושירה.

ספורט: צ'י קונג בפארק ולעתים פילאטיס במשרד.

הישגים בספורט, השתתפות בתחרויות: השנה השתתפתי במרוץ הלילה של תל אביב עם חבריי לצוות בגלאסבוקס, והייתה חוויה ספורטיבית ומעצימה.

אם לא היית בוחרת במקצוע הזה, מה היית עושה כיום? מהו החלום שלך לעתיד? הייתי שמחה להעמיק בכתיבה וביצירה, ולעסוק בארגון ובקידום של אירועי תרבות.

מה יהיו הנושאים המרכזיים שיעסיקו את המנהלים בעוד חמש שנים? עם קצב מוגבר של תהליכי הגלובליזציה, אני מאמינה שמנהלים בחברות הבינלאומיות יצטרכו לעסוק יותר בניהול צוותים רב לאומיים ומרוחקים גיאוגרפית, ולהשקיע בבניית סביבות עבודה המושתתות על טכנולוגיה מתקדמת.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים