רדיס לאבס הישראלית גייסה 60 מיליון דולר – ותצרף עשרות עובדים

המוצר של החברה מנצל טכנולוגיות זיכרון מודרניות לפרישת נתונים בענן ועל דטה סנטרים פרטיים ● סבב הגיוס הובל על ידי קרן פרנסיסקו פרטנרס

מייסדי רדיס לאבס: מימין - עופר בנגל (מנכ"ל) ויפתח שולמן (מנהל טכנולוגיות). צילום: אמיר יעקובי

חדשות מרדיס לאבס: החברה הישראלית הודיעה היום (ג') כי גייסה 60 מיליון דולר בסבב שהובל על ידי קרן פרנסיסקו פרטנרס וכי הודות לכך, היא מתחילה במהלך גיוס של עשרות עובדים למטה שלה בתל אביב.

הסכום יאפשר לחברה להאיץ את הפיתוח של המוצר שלה, בתחום בסיסי הנתונים לאפליקציות מתקדמות, להאיץ את אחיזתה בשווקים קיימים ולחדור לשווקים נוספים.

בסבב הגיוס הנוכחי השתתפו גם המשקיעים הקיימים של החברה, וביניהם קרן ההשקעות הפרטיות של גולדמן זאקס, ביין קפיטל ונצ'רס, דל ו-ויולה ונצ'רס. הסכום הכללי שרדיס לאבס גייסה עד כה מגיע ל-146 מיליון דולר. עם השלמת הסבב, הצטרף למועצת המנהלים של החברה דיוויד גולוב, מנהל ההשקעות הראשי של פרנסיסקו פרטנרס. ערן גורב, שותף פעיל בקרן, הצטרף כמשקיף.

רדיס לאבס הוקמה ב-2011 על ידי היזמים עופר בנגל (מנכ"ל) ויפתח שולמן (מנהל טכנולוגיות), סביב הקוד הפתוח של רדיס. היא פיתחה קוד שבו משתמשים מאות אלפי מפתחים מרחבי העולם. הקוד מאפשר לאפליקציות להגיב בזמן אמת, תחת כל עומס של טרנזקציות, על ידי שימוש במבני נתונים מובנים מתוך זיכרון. החברה פועלת מתל אביב, קליפורניה ולונדון ומעסיקה יותר מ-250 עובדים, חלקם בסניף המקומי שלה.

המוצר של החברה, רדיס אנטרפרייז, מנצל טכנולוגיות זיכרון מודרניות כמו NVMe ו-Persistent Memory על מנת להציע פרישת נתונים על עננים ציבוריים ודטה סנטרים פרטיים. בנוסף, היא מציעה שיטות למידול הנתונים, לימודי מכונה, Streams, גרף ו-Document, וכן מנוע חיפוש. יותר ממיליארד קונטיינרים כבר הוקמו באמצעות המוצר. בנוסף, דרך שותפויות עסקיות עם חברות כגון פיבוטל ורד-האט הצליחה החברה הישראלית לחדור לשוק התאגידי הבינלאומי.

"ההשפעה של פלטפורמת רדיס הולכת וגדלה בכל מקום בעולם, כאשר חברות ותאגידים מחפשים דרכים לשדרג את האפליקציות שלהם בטכנולוגיות מודרניות" אמר בנגל. "הגיוס הנוכחי יאפשר לנו להאיץ את האסטרטגיה שלנו, שמטרתה להביא את בסיס הנתונים המהיר והיעיל ביותר בעולם לכל אפליקציה מודרנית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים