בלוקצ'יין ונדל"ן: ג'וינטר הישראלית-אמריקנית גייסה 2.5 מיליון דולר

החברה, שפועלת מתל אביב ומעמק הסיליקון, פיתחה טכנולוגיית בינה מלאכותית ומערכת בלוקצ'יין לתעשיית הנדל"ן המסחרי, שמאפשרת לבעלי נכסים להחליף טוקנים בעלי נתונים רגישים בכאלה שאינם ● ג'וינטר תשקיע את הכסף בהעברת המוצר שלה מאלפא לבטא

מנכ"ל ג'וינטר, יהודה רגב, מקבל את הצ'ק בתחרות הסטרט-אפים של Edge 196. צילום: יח"צ

ג'וינטר (Jointer.io) – חברה ישראלית-אמריקנית שמתפתחת טכנולוגיה לעולם הנדל"ן המסחרי בארצות הברית – הודיעה היום (א') על סגירת סבב מימון בסך 2.5 מיליון דולר ממשקיעים פרטיים שונים מעמק הסיליקון, וממענק שקיבלה במסגרת תחרות סטארט-אפים עולמית.

החברה פיתחה טכנולוגיית בינה מלאכותית ומערכת בלוקצ'יין לתעשיית הנדל"ן המסחרי, המבוססת על מודל חדשני שמאפשר לבעלי נכסים לבצע טוקניזציה (Tokenization – האפשרות לקחת זכויות בעלות או זכויות לרווח ולהמיר אותו בטוקן בכדי שהוא יהפוך להיות סחיר ונזיל כמו מנייה בבורסה, כך שאין צורך בניירות או בבדיקות בעלות ארוכות) באפס עלויות, כאשר הציבור שמלווה את הכסף לבעלי הנכסים מקבל החזר השקעה של עד 20% בשנה. זאת, בהתבסס על מדד המשקף את ביצועי עולם הנדל"ן המסחרי בארצות הברית, ללא חשיפה לנכס ספציפי.

ג'וינטר היא חברה ישראלית שנוסדה ב-2017, עם משרדים במגדל המוזיאון בתל אביב, בעמק הסיליקון ובאסיה. היא עתידה להשקיע את הכסף במעבר הטכנולוגיה שלה משלב אלפא לשלב בטא, ובהשקת השירות תחילה לרשימת המתנה של לקוחות.

סבב הגיוס כולל פרס של מיליון דולר שהוענק לג'וינטר לאחר שזכתה במקום הראשון בתחרות עולמית שנערכה בין 4,000 סטארט-אפים מ-196 מדינות. את התחרות קיים Edge 196 – ארגון בינלאומי שמשימתו היא להעצים סטארט-אפים מרחבי העולם שיש להם פוטנציאל להפוך לחדי קרן.

יהודה רגב, מנכ"ל ומייסד ג'וינטר, אמר כי "חברות שבונות פתרונות בתחום הטוקניזציה לנדל"ן נתקלות במחסומים ובקשיים כגון שירות בעלות גבוהה, קשיי רגולציה, חשיפה להונאות והעדר נזילות. ג'וינטר הצליחה ליצור פתרון שמציע לבעלי נכסים מודל טוקניזציה ללא עלות, שמתגבר על כל המכשולים הללו. שוק הלקוחות שלנו הוא בעלי נכסים מסחריים עם הון נעול, שמוערך בחמישה טריליון דולר. במשך 200 שנים השוק הזה נותר ללא כל פתרון, ויש לנו כוונה לשנות את זה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים