המנהל בנעלי בית: מוטי סילגי, סילטק פתרונות ו-MSN תקשורת

מדור המנהל/ת בנעלי בית עושה לכם היכרות עם המנמ"רים, מנהלי הטכנולוגיה ובכירים במשק - מיהם? מה הם אוהבים? ומה התכניות שלהם לעתיד? ● והפעם: מוטי סילגי, המנכ"ל והבעלים של סילטק פתרונות ו-MSN תקשורת

מוטי סילגי, הבעלים והמנכ"ל של סילטק פתרונות. צילום: ענבל יעקובי

מי אני? מוטי סילגי, יזם, הבעלים והמנכ"ל של סילטק פתרונות ו-MSN תקשורת. אני מהנדס מערכות ומומחה אבטחת מידע (CISO) מוסמך מטעם הטכניון.

משפחה? אני נשוי לסיגל, ואב לשלושה ילדים – בני 9, 12 ו-18, חיילת ושני תלמידים – ולשני כלבים.

תחביבים? רוכב הארלי דיווידסון ואופנועי שטח.

אם לא היית במקצוע הזה, באיזה מקצוע היית בוחר? כנראה שהייתי חוקר מוח.

מהו היעד המקצועי המרכזי שלך לשנה הקרובה? לקדם את סילטק להיות אוטוריטה מובילה בתחום תשתיות מערכות הסייבר ההגנתיות, בעידן של מעבר לטכנולוגיות בינה מלאכותית.

על מה לא מדברים מספיק בתעשייה? במהלך השנים האחרונות, ה-IT והמנהיגים העסקיים התמקדו בשינוי הדיגיטלי (DX), בעוד שבשנים הקרובות, הארגונים יצטרכו לעצב את עצמם מחדש על בסיס ענן, מובייל, ביג דטה והון אנושי, בשילוב מאיצי חדשנות כגון הבינה המלאכותית, האינטרנט של הדברים והמציאויות הווירטואלית והרבודה.

מהן ההערכות שלך לגבי עתיד ההיי-טק? יש לי חמש הערכות:

  • יותר מ-60% מהתמ"ג הגלובלי יעבור דיגיטציה עם צמיחה – בכל ענף. מנהיגים עסקיים בכל ארגון חייבים לשים את השינוי הדיגיטלי בראש רשימת העדיפויות שלהם. עסקים שאינם מצליחים לשנות את הצעותיהם ואת פעילותם, בכל הרמות, יחוו ירידה מתמשכת בנתח השוק המסורתי שלהם.
  • כשני שלישים מהוצאות ה-IT יהיו על טכנולוגיות פלטפורמה שלישית, שכן יותר מ-90% מהארגונים יבנו דיגיטליות של סביבות IT, כדי לשגשג בעידן הכלכלה הדיגיטלית.
  • כמחצית מהפריסות של ענן הארגון יכללו מחשוב קצה שיפעיל אלגוריתמים של בינה מלאכותית. שירותי הבינה המלאכותית יהיו בין היכולות הראשונות של העננים הציבוריים המתחדשים.
  • אפליקציות ישודרגו ויכללו ארכיטקטורות של מיקרו-שירותים, שישפרו את היכולת לעצב, לאתר באגים, לעדכן ולמנף קוד של צד שלישי. הדרישה של הכלכלה הדיגיטלית לספק יישומים באיכות גבוהה ובמהירות תוביל את המעבר לאפליקציות היפרגיליות, שיאפשרו לארגונים להאיץ באופן דרמטי את יכולתם לדחוף את החדשנות הדיגיטלית אל מול הגישות המסורתיות.
  • טכנולוגיות חדשות לפיתוח קוד ללא סקריפט יולידו דור חדש של מפתחים. היכולת להאיץ את קצב החידושים הדיגיטליים תהיה אמת המידה החדשה והקריטית ביותר עבור ארגונים המתחרים בעידן הכלכלה הדיגיטלית.

בסופו של יום, הממשקים כפי שאנחנו מכירים אותם כיום יוחלפו ברובם על ידי ממשקי בינה מלאכותית, אוטומציה תייעל ותחליף משימות אנושיות, והבינה המלאכותית תלך ותהפוך לנורמה, במטרה למקסם את הפרודוקטיביות של העובדים.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. רחלי סילגי כהן

    מאד מעניין, מאחר ואני עברתי כריתת רגל לפני כשנה וחצי .ושבץ מוחי והבנתי שיש קשר . אני מעוניינת לדעת יותר. תודה רחלי . (אני הבת הקטנה של מרטין (מרצ'ל) ז"ל.

אירועים קרובים