גוגל כובשת את אמריקה: 14 מתקנים חדשים יניבו רבבות משרות

סונדר פיצ'אי, מנכ"ל הענקית ממאונטיין וויו, בישר בפוסט בבלוג כי החברה בונה דטה סנטרים ומשרדים חדשים ומרחיבה מספר מיקומי מפתח ברחבי ארה"ב, ותשקיע בהתרחבות 13 מיליארד דולר השנה

סונדר פיצ'אי, מנכ"ל אלפבית וגוגל. צילום: טוויטר

גוגל מתכננת לשכור עשרות אלפי עובדים חדשים ברחבי ארה"ב השנה, באמצעות השקעות בהקמת דטה סנטרים חדשים ומשרדים.

מנכ"ל ענקית החיפוש והטכנולוגיה, סונדר פיצ'אי, הכריז אתמול על תכניותיה של גוגל לשנה הקרובה באמצעות פוסט שפרסם בבלוג החברה.

לדברי פיצ'אי, ההשקעה שמתכננת גוגל בארה"ב תעמוד על יותר מ-13 מיליארד דולר בשנת 2019 ותוביל להתרחבות גדולה ב-14 מדינות וגם ליצור של יותר מ-10,000 משרות חדשות כחלק מתהליך ההקמה של המתקנים בנברסקה, וירג'יניה, נבאדה, אוהיו, אוקלהומה, דרום קרוליינה וטקסס. "ההשקעות החדשות האלו ייתנו לנו את היכולת לשכור עשרות אלפי עובדים, ולאפשר יצירתן של יותר מ-10,000 עבודות בנייה חדשות", כתב פיצ'אי בפוסט שלו.

פיצ'אי תיאר את התכניות של הענקית בהובלתו באופן יותר ספציפי וכתב כי הדטה סנטרים החדשים המתוכננם יפתחו בנברסקה, נבאדה, אוהיו וטקסס, ושזו תהיה הפעם הראשונה שהחברה תפתח מיקומי תשתיות באותן מדינות.

מטה גוגל בניו יורק. צילום: BigStock

מטה גוגל בניו יורק. צילום: BigStock

נוכחות פיזית ב-24 מדינות ברחבי ארה"ב

על פי פיצ'אי, גוגל גם תכפיל את כוח העבודה שלה בווירג'יניה; בוושינגטון הבירה יתווספו לשירותיה משרדים חדשים ודטה סנטרים; וכן, כפי שכבר נודע באחרונה, החברה – שהמטה הניו-יורקי המרכזי שלה שוכן בשדרה השמינית – תרחיב גם את הקמפוס שלה בתפוח הגדול. פיצ'אי ציין ספציפית את כיכר הדסון כאתר שבו יוקמו עוד ממשרדי החברה.

עם השקעה חדשה ומתוכננת זו, תפגין כעת גוגל נוכחות פיזית ב-24 מדינות ברחבי ארה"ב, שכוללת 13 דטה סנטרים במדינה הגדולה, שבהם יתבטאו גם המאמצים המשמעותיים של הענקית בכל הכרוך באנרגיה מתחדשת.

לצורך השוואה, בשנת 2018 הוסיפה גוגל יותר מ-10,000 עובדים לכוח העבודה שלה ברחבי ארה"ב והשקיעה יותר מ-9 מיליארד דולר בפיתוח מתקניה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים