המנהל בנעלי בית: איתי קשת, YellowHEAD

מדור המנהל/ת בנעלי בית עושה לכם היכרות עם המנמ"רים, מנהלי הטכנולוגיה ובכירים במשק - מיהם? מה הם אוהבים? ומה התכניות שלהם לעתיד? ● והפעם: איתי קשת, מנהל מחלקת ה-ASO ב-YellowHEAD

איתי קשת, מנהל מחלקת ה-ASO ב-YellowHEAD. צילום: יח"צ

מי אני? איתי קשת, בעל תואר ראשון בהנדסה, תעשייה וניהול מהטכניון.

קריירה: אני נמצא ב-YellowHEAD מזה שלוש שנים ומנהל את מחלקת ה-ASO (ר"ת App store optimization). עשיתי הסבה מקצועית – בעברי הייתי מנהל פרויקטים בתחומים של ייעול תהליכי עבודה ומקסום תהליכים עסקיים בחברות כמו טבע, קבוצת זאפ ו-ורינט.

מהו האתגר המקצועי המרכזי שלך לשנה הקרובה? אחד האתגרים הגדולים במקצוע שלי הוא להגדיל את כמות השותפים העסקיים. כלומר, להגדיל את הלקוחות ואת החברות שאיתם אנחנו עובדים. במשך השנים, התחום שבו אנחנו עוסקים נעשה יותר ויותר רווי ועל כן, יש לחשוב על דרכים מחוץ לקופסה על מנת לבדל את עצמנו מהמתחרים שלנו. בין היתר, אנחנו עושים זאת באמצעות פיתוח מתמיד של כלים טכנולוגיים שמטרתם לתמוך בעבודה שאנחנו עושים. בנוסף, אני מרצה בכנסים בחו"ל והאתגר בהקשר הזה הוא בעיקר בהתאמת התוכן לקהל שנמצא מולי, באופן כזה שיזכור את תוכן ההרצאה ואת YellowHEAD בסופה.

על איזה נושא לא מדברים מספיק בתעשיית ההיי-טק? התחום שבו אני עוסק הוא חדש, שקיים מ-2012, ולכן, כל מה שמסביבו חדש ולא מוכר. אין אוטוריטה בעולם לתחום ה-ASO ואין גם הרבה ספרות שעוסקת בו. זהו דבר שמצד אחד הוא בעייתי, כי כאמור, זה תחום לא ידוע והרבה מהעבודה נעשית על סמך ניסוי וטעייה, אך מצד שני זה טוב לי, כי זה מאפשר לי להיות מומחה וליצור תשתית לכל מי שיבוא אחריי. כתוצאה מכך, הרבה מהדברים ש-YellowHEAD עושה בעולם ה-Ad-Tech מתפרסמים ומשותפים גלובלית, בהקשר של למידת התחום.

למי אתה מעוניין לפרגן? לכל מי שמסוגל לקחת רעיון פשוט או גאוני ולהפוך אותו למוצר שמוכר ומכניס. זה תמיד נראה לי מדהים ולא מובן מאליו, במיוחד בדור שבו סטארט-אפים קמים ונופלים כל הזמן.

בנוסף, כמו רבים אחרים, אני מסתכל על ג'ף בזוס, מנכ"ל אמזון, כעל אישיות מעניינת וכוכב בלתי מעורער. האופן שבו הוא שינה את תרבות הצריכה העולמית פשוט מרתק. החברה כל הזמן מחדשת ומרחיבה את כמות הנושאים שהיא מתעסקת בהם.

איזה הישג מיוחד אתה יכול למנות לזכותו של "המוח היהודי?" המכירה של מובילאיי לאינטל בסכום דימיוני של 15.3 מיליארד דולר היא ההישג הגדול ביותר של ההיי-טק הישראלי בשנים אחרונות. מלבד הסכום, מדובר בפיתוח ישראלי שמהווה פריצת דרך משמעותית בעולם המכוניות האוטונומיות.

מהו הדבר הגדול הבא? מהו הטרנד הטכנולוגי הבא ששווה להשקיע בו? בינה מלאכותית לניתוח תוצאות עסקיות של פרסומות.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים