היי-טקיסט ביום וחד חידות בלילה: מימון המונים לספר של ג'וני ירום

פרויקט מימון המונים חדש נועד לקדם את הוצאת ספר החידות פתגם וגם, שנכתב על ידי איש ההיי-טק ג'וני ירום בשיתוף פעולה עם המאייר יובל רוביצ'ק ו-"מחייך השפה העברית", יעקב פרוינד ● עד כה גויסו לטובת הפרויקט כ-27 אלף שקלים ● רוצים עותק?

איור מתוך ספרו של ג'וני ירום, 'פתגם וגם'.

"פתגם וגם", ספר חידות מקורי חדש, משחק אינטליגנטי הכולל חידות איורים משעשעים ומקוריים עם רמזים שמאחוריהם מסתתרים ביטויים ופתגמים, הועלה לאחרונה לפלטפורמת מימון ההמונים האד-סטארט לטובת מימון הוצאתו. עד כה (ג') זכה הפרויקט של כ-27,000 שקלים מעל גבי הפלטפורמה.

בספר מעל 100 חידות בהן מגוון רחב של פתגמים, ביטויים, סלנג, קלישאות ומשלים. לאחר כל ביטוי או פתגם יסופר לקוראים משהו שלא ידעו על הפתגם, סיפורים משעשעים ממאחורי הקלעים של הפתגמים וההיסטוריה שלהם, ולעיתים גם סיפורים אישיים שלו הקשורים לפתגמים או סיפור בחרוזים.

מתוך יו-טיוב

יוצר הספר הוא ג'וני ירום, אשר עוסק כבר מעל 45 שנה בניהול טכנולוגיה ופיננסים ירום הינו בוגר קורס ניתוח מערכות בממר"מ של מחזור 1972. הוא עבד שנים בתפקידים בכירים בבנק לאומי וייעץ למוסדות פיננסים שונים, כיום הוא ממשיך לייעץ לבנק ישראל ולכלל ביטוח אשראי.

בנוסף, ירום מתנדב ומוביל את עמותת "גשר של אור" יחד עם רונן זרצקי, יועץ מחשוב אסטרטגי בכיר, ואליעזר (לייזי) אורן, נשיא וסגן יו"ר מטריקס ומתנדבים רבים נוספים מתחום המחשבים ומתחומים נוספים אחרים. במקביל לפעילותו העסקית וההתנדבותית ירום חד חידות וחוקר פתגמים ולאחרונה סיים לכתוב את הספר.

שיתוף פעולה עם מחייך השפה העברית

הספר נוצר בשיתוף פעולה עם המאייר יובל רוביצ'ק, אחד המאיירים השנונים והכישרוניים בישראל ועם יעקב פרוינד, "מחייך השפה העברית" ומחבר ספרי הומור וחידות, שהוסיף הברקה כמעט לכל פתגם בספר.

הספר יופק בהוצאה עצמאית הודות לכספים שיאספו מפרויקט מימון ההמונים. ניתן לתמוך ולרכושו בחצי מחיר ממחירו המקורי.

לסיוע במימון הספר לחצו כאן

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אריאל בן ארי

    איחרתי. רציתי להצטרף. בהצלחה.

אירועים קרובים