טכנולוגיה שפותחה בישראל תופעל באצטדיוני כדורגל בבריטניה

טכנולוגיית הלכידה הוולומטרית Intel True View, שפותחה בארץ, מאפשרת לאוהדים לראות כל זווית בזמן שידור חי מהמגרש ולאחריו ● היא תפעל באצטדיוני האמירויות, אנפילד ואיתיחאד

אצטדיון איתיחאד במנצ'סטר. צילום: מתוך ויקיפדיה

טכנולוגיה של אינטל שפותחה בישראל תיכנס בקרוב לפעילות באצטדיונים של קבוצות כדורגל בולטות בליגה האנגלית. מדובר בטכנולוגיית הלכידה הוולומטרית Intel True View, שמאפשרת לאוהדים לראות כל זווית בזמן שידור חי מהמגרש ולאחריו.

הטכנולוגיה פותחה באינטל ישראל על ידי קבוצת הספורט של החברה, המנוהלת על ידי דודו בנעיון. היא תופעל החל מה-10 במרץ במגרשים בבריטניה, כחלק משיתופי פעולה שיש לאינטל עם כמה קבוצות אנגליות בולטות, ביניהן ארסנל, ליברפול ומנצ'סטר סיטי. מכאן שניתן יהיה לקבל את חוויית הצפייה הזאת במשחקים שיועברו מהאצטדיונים האמירויות, אנפילד ואיתיחאד.

באינטל אומרים שהשימוש ב-Intel True View יאפשר לחזור ולצפות ברגעים המכוננים והבולטים ביותר של המשחקים ושל העונה כולה (בהנחה שהם התקיימו באצטדיונים אלה), מכל זווית אפשרית, לרבות מנקודת מבטו של השחקן הנערץ על הצופה. הדבר יתאפשר גם בשידור החי – בעת המשחק עצמו, או אחרי שריקת הסיום, באתר האינטרנט של הקבוצה. השידור יתאפשר באמצעות 38 מצלמות 5K עם אולטרה HD.

עוד מאפשרת הטכנולוגיה "קיר" לייזר, שמעניק לצופים תמונה ברורה של מיקום השחקנים על המגרש.

תעשיית הספורט עוברת בזמן האחרון שינוי טכנולוגי משמעותי, בין היתר בהיבט של חוויית הצפייה, והצרכים של הצופים והאוהדים. היקף ההשקעה בטכנולוגיית ספורט הגיעה ב-2018 למיליארד דולר בקירוב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים