פרודוור הטמיעה מערכת ERP מבוססת Dynamics 365 בהולמס פלייס

המערכת כוללת מודולים שונים - בהם פיננסים, רכש, לוגיסטיקה ומשאבי אנוש, והוטמעה כדי לסייע לרשת מכוני הכושר בתהליך הטרנספורמציה הדיגיטלית שהיא עוברת ● היקף הפרויקט: מיליון שקלים

ERP "בכושר". צילום אילוסטרציה: BigStock

גם רשת מכוני הכושר הולמס פלייס נמצאת במהלכה של הטרנספורמציה הדיגיטלית וכדי ליישם אותה, היא הטמיעה מערכת ERP מבוססת פלטפורמת Dynamics 365 של מיקרוסופט. ההטמעה בוצעה על ידי Prodware, בפרויקט שהחל בחודש מרץ והסתיים לא מכבר. היקף הפרויקט עמד על כמיליון שקלים.

המערכת, Microsoft Dynamics NAV, כוללת מודולים בנושאים פיננסיים, רכש, ניהול מלאי ולוגיסטיקה, וכן מודול משאבי אנוש, לרבות ניהול השכר. יצוין כי היא משתלבת עם כלל יישומי ה-IT של הולמס פלייס. "המודולים השונים", מעידים ברשת מכוני הכושר, "פועלים בהרמוניה מלאה ומאפשרים ניהול מיטבי מהמסד ועד הטפחות".

בהולמס פלייס אומרים כי יישום מערכת ה-ERP החדשה שיפר במידה ניכרת את ביצועיהם של המודולים השונים – בין השאר בנוכחות שלה אונליין, שימוש בכלי BI, שילוב קופות חדשניות ואפליקציה ללקוחות. הפרויקט הוא, לדבריהם, "נדבך קריטי ביוזמות הטרנספורמציה הדיגיטלית של הרשת, לשיפור השימוש ב-IT להשגת היעדים העסקיים ויעדי השירות שלה, תוך קיצור התהליכים, שיפור חוויית השירות, והשבחת יכולות העובדים והמנהלים".

הולמס פלייס כוללת 41 מכוני כושר בפריסה ארצית, תחת המותגים גו אקטיב, אייקון פיטנס ומותג הבית. כמו כן, כוללת הקבוצה את רשת הולמס פלייס ספא, ג'ימנסיה – בית ספר להסמכת מדריכי כושר ותנועה, גו אקטיב פרו – מרכז להדרכת מאמני כושר, מחלקת תזונה עם דיאטניות במועדוני הקבוצה, חדרי סטודיו לפילאטיס מכשירים ועוד.

"שדרוג מערכת ה-ERP מציב את הולמס פלייס בשורה אחת עם רשתות מובילות של חדרי כושר בעולם", אמרה קרן שתוי, מנכ"לית הקבוצה. "המערכת המשודרגת משפרת את יכולתה של הנהלת הרשת לקבל תמונת מצב מרוכזת ומדויקת, לנהל תהליכים שונים בצורה יעילה ומבוקרת, ולשפר את תהליכי קבלת ההחלטות, תוך עמידה ביעדי האיכות של הרשת. השדרוג מאפשר לקדם את נושא החדשנות ברשת הולמס פלייס ולהאיץ את הטרנספורמציה הדיגיטלית".

לדברי יוסי חיימוב, מנכ"ל פרודוור ישראל, "המערכת מהווה כלי ניהולי מהשורה הראשונה, משפרת את זרימת המידע העסקי ברחבי הארגון ומסייעת למודרניזציה מלאה והנעת תהליכים לעידן הכלכלה הדיגיטלית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים