"המגמה: לנפץ ולשבור את המונוליטיות שבמחשוב"

"כל הטכנולוגיה הולכת ומתכווצת לחלקים קטנים, חל תהליך של אטומיזציה למחשוב - כפי שקרה בעולם הדטה סנטר", כך אמר נדב טוביאס, מנכ''ל נוטניקס ישראל

נדב טוביאס, מנכ''ל נוטניקס ישראל. צילום: ניב קנטור

"המשימה היא להשיג במחשוב המורכב את השקוף, הפשוט והקל. המגמה בשוק היא לנפץ ולשבור את המונוליטיות שבמחשוב, את האבן היצוקה, שעשויה ממקשה אחת גדולה", כך אמר נדב טוביאס, מנכ"ל נוטניקס ישראל.

טוביאס דיבר בכנס שערך הסניף הישראלי של החברה, תחת הכותרת Next On Tour Tel Aviv. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, התקיים היום (ד') באולם האירועים אבניו שבקריית שדה התעופה, בהשתתפות מאות מלקוחות החברה ושותפיה העסקיים.

לדברי טוביאס, "כל הטכנולוגיה הולכת ומתכווצת לחלקים קטנים, חל תהליך של אטומיזציה למחשוב. בעולם הדטה סנטר קרה אותו התהליך. ה-IT היה מורכב מאחסון, מחשוב ורישות – וגם הוא היה מונוליטי. גם שם, הדרישה של ארגונים היא לשבור ולהגיע למצב פשוט וקל יותר. זאת, כי נדרש כיום מידע זמין, נגיש וגמיש – שיהיה הכי קרוב לאפליקציה".

"לכל העננים הללו נדרש ליצור מחזור חיי אפליקציות בענן, עם ניהול, אבטחת מידע ואוטומציה. לנוטניקס יש פתרונות תוכנה למימוש העננים הללו ולניהול שלהם באופן פשוט וגמיש, לפי בחירת הלקוח", ציין.

טוביאס סיכם באמרו כי "נמשיך להשקיע פה ונגדיל את הצוות. התחלנו את הפעילות בארץ ב-2014 וכיום יש לנו יותר מ-200 לקוחות ארגוניים גדולים. הצפי לגידול השנה עומד על עשרות אחוזים".

לאחר מכן נערך פאנל לקוחות הסניף הישראלי של החברה ואז הכנס התפצל למסלולים מקצועיים.

המשך סיקור הכנס – מחר (ה').

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים