המנהל בנעלי בית: יוחאי בראב, בראב מחשבים

מדור המנהל/ת בנעלי בית עושה לכם היכרות עם המנמ"רים, מנהלי הטכנולוגיה ובכירים במשק - מיהם? מה הם אוהבים? ומה התכניות שלהם לעתיד? ● והפעם: יוחאי בראב, מנכ"ל בראב מחשבים

יוחאי בראב, מנכ"ל בראב מחשבים. צילום: יח"צ

מי אני? יוחאי בראב, בן 45, נשוי לעירית, אבא לשלושה ילדים ומנכ"ל בראב מחשבים. החברה שלנו הוקמה ב-1986 בידי אבי ומציעה מזה עשרות שנים פתרונות מחשוב לאקדמיה, מוסדות לימוד וגופי הדרכה פרטיים, ציבוריים וממשלתיים. אני בעל תארים ראשונים במשפטים ובתקשורת.

מהו האתגר המקצועי המרכזי שלך לשנה הקרובה? אנחנו עדים לשינויים המתרחשים והכמיהה לשירותי דיגיטל מתקדמים בכל השווקים. במהלך השנים, בהתאמה להתפתחות זירת הדיגיטל, פיתחנו עם מומחי החברה את מערכת Orbit Academy, שמציעה פתרון למנהל הסטודנטים, המרצים והאקדמיה – החל משלב ה-CRM וכלה בשיבוץ הסטודנטים במערכות השעות, ניהול הגבייה ועוד. המערכת מוטמעת בגופים שונים ואנחנו שואפים להעמיק פעילות זאת בגופים נוספים, במקביל ליצירת עוד פתרונות אפקטיביים, שאנחנו עמלים עליהם כיום.

על איזה נושא מדברים יותר מדי? ועל מה מעט מדי? יש עיסוק רב יתר על המידה ברמת החינוך בישראל, לטוב ולרע, אבל לא מדברים על הקשיים והאתגרים הדיגיטליים של סטודנטים ותלמידים רבים, בני דור ה-Z (ילידי שנת 2000 ואילך). מדובר בדור שנולד היישר לעידן שבו הדיגיטל, האינטרנט, הסלולר והטכנולוגיה החדשה תפסו חלק מרכזי ובלתי נפרד מחייהם כבר בגיל צעיר. הם מעבירים שעות רבות בזירות אלה במהלך היום ומבצעים כמעט כל דבר באמצעותן. שכר הלימוד שהסטודנטים משלמים מדי שנה מהווה אתגר רציני עבורם והציפייה, היא שהמוסדות האקדמיים ישקיעו בחזרה את מיטב המשאבים עבור הסטודנטים שלהם במערכות דיגיטליות המותאמות לדרישות שלהם ובכלל – לעולם החדש.

מי מעורר ההשראה בעיניך? סרן זיו שילון, שנפצע אנוש לפני שש שנים ממטען חבלה בגבול רצועת עזה וזכה באחרונה בתואר איש הברזל, לאחר שהשתתף בטריאתלון באריזונה, ארצות הברית.

מהו הדבר הגדול הבא בעולם הטכנולוגיה? חד משמעית – עולם הקנאביס. בעתיד יזהו ויתנו לגיטימציה לעשרות רבות של תוצרים שמספקים מענה למגוון בעיות ולכשלים של התרופות הקונבנציונליות. כבר כיום ידוע על הצלחות רבות בשימוש בקנאביס לריפוי או להקלה בתחומים כמו אונקולוגיה ופרקינסון. אני מזהה עלייה דרמטית בביקוש להרחבת סל ההיצע של הידע בעולם הקנאביס, והרבה בקשות שמגיעות גם מחוץ למדינה. אנשים רוצים ללמוד איך לגדל ואיך להשביח את המוצר.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. דוגי האוזר

    תגובה מאוד עניינית, כתבה מעניינת!

אירועים קרובים