המנהל בנעלי בית: גיל צפוני, ארגון מנהלי רכש ולוגיסטיקה בישראל

מדור המנהל בנעלי בית עושה לכם היכרות עם המנמ"רים, מנהלים הטכנולוגיה ובכירים במשק - מיהם? מה הם אוהבים? ומה התכניות שלהם לעתיד? ● והפעם: גיל צפוני, מנכ"ל ארגון מנהלי רכש ולוגיסטיקה בישראל

גיל צפוני, מנכ"ל ארגון מנהלי רכש ולוגיסטיקה בישראל. צילום עצמי

שם: גיל צפוני.

קריירה: מנכ"ל ארגון מנהלי רכש ולוגיסטיקה בישראל בשלוש השנים האחרונות, חבר המועצה הציבורית של פתחון לב וראש תחום הרכש בהתאגדות העסקים הקטנים בישראל. כמו כן, אני משמש יועץ תפעולי ועסקי, מלווה חברות שונות בנושא בניית מערך רכש ושרשרת אספקה בארץ ובחו"ל, ומרצה באקדמיה. בעברי שימשתי כמנהל לוגיסטיקה ארצי של טמפו, סמנכ"ל שרשרת האספקה של Vonroll – לשעבר אלקו שנאים, ועוד.

מהו האתגר שלך לשנה הקרובה? מטרת ומהות ארגון מנהלי רכש ולוגיסטיקה גם השנה היא חינוך והכשרה. כך אנחנו עושים במהלך 56 השנים האחרונות במשק הישראלי – בתעשייה האזרחית, במשרדי הממשלה, ברפאל, באלביט, בצה"ל ועוד – וכך נעשה גם בעתיד.

על מה לדעתך לא מספקים מדברים בתעשייה? חינוך והכשרה. אנשים מתקבעים על הידע שלהם ועל גורמים קרובים בעבודה, ומפספסים הזדמנויות ללמוד ולהבין מהניסיון הרב שנצבר, נותח ואופיין על ידי מקצוענים, ויכול להביא להם ולחברה שבה הם עובדים ערך מוסף.

למי אתה רוצה לפרגן? לשירות המוניות Yango, שנכנס לארץ לא מכבר ושמתחרה ב-Gett ובאובר. שיהיה להם בהצלחה.

איזה פרויקט למען הקהילה עורר אצלך באחרונה השראה? משדר ההתרמה של ארגון פתחון לב, ששודר לא מכבר ושבו גייסנו כשלושה מיליון שקלים.

מה היית עושה בתחום הרגולציה? הייתי מקים ועדה ממשלתית מרכזית לרגולציה חכמה, שתדון בכל חוק, תקנה או נוהל רגולטורי חדשים שעלותם למשק עולה על 50 מיליון שקלים בשנה.

מהו הדבר הגדול הבא? הטרנד הטכנולוגי הבא ששווה להשקיע בו? בלוקצ'יין. הטכנולוגיה הזו עומדת לשנות את העולם שבו אנחנו חיים. ניתן באמצעותה להסיר מחסומים ביורוקרטיים וניהוליים, לוותר על מתווכים בעסקות שונות, ליצור שווקים חדשים, להגביר את הפרטיות ולחבר בצורה ישירה בין מדינות, עסקים ואנשים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים