אתר החדשות של גריינדר לקהילת הלהט"ב נסגר

אחרי 17 חודשים בלבד הוחלט לסיים את פעילות Into - אנשי צוות העורכים והרשתות החברתיות יאלצו למצוא להם מקור חדש לפרנסה וגם התכנים המקוריים, חלקם ספציפיים לקהילת הקווירים, יחפשו אכסניה אחרת

גריינדר

החברה העומדת מאחורי אפליקציית ההיכרויות להומואים ולקהילה הלה"טבית, גריינדר, החליטה לסיים את חייו של המגזין הדיגיטלי שלה לקהילה, Into שמו, כך על פי דיווח של The Advocate. למעשה ההחלטה דומה לבחירותיהם של אינספור אתרים אחרים שלא מצליחים לשרוד כיום בעידן שבו למעשה אבדה הדרך להתפרנס לתוכן בלבד.

גריינדר השיקה את אתר החדשות Into שלה לפני 17 חודשים בלבד, כדרך לספק תכנים רלוונטיים לקוראים מקהילת הלהט"ב בכלל ולקהל המשתמשים באפליקציה שלה בפרט. Adweek דיווח בספטמבר כי יותר מתריסר אנשי צוות היו אמונים על בערך 20 מאמרי תוכן שעלו בכל יום ל-Into.

"החברה תמקד מחדש את מאמציה בווידאו ועוד, צוותי העריכה והרשתות החברתיות פוטרו הבוקר", נאמר בהצהרה הרשמית מטעם גריינדר.

"אנו מאמינים כי ביכולתנו למלא תפקיד קריטי בסיוע למפרסמים ולמותגים להגיע לבני דור ה-Y הצעירים ולבעלי בריתם באופן מהדהד באמת ואותנטי", אמר זאק סטאפורד, העורך הראשי של Into, ל-Adweek בראיון אופטימי בספטמבר.

המגזין התמקד במגוון נושאים הקשורים בקהילה, ובמיוחד עסק בחיזוק תחום העיתונאות הקווירית, באמצעות סיקור, החל מחדשות ועד לסגנון חיים, של התחום הדי מוזנח תקשורתית. "בהיותנו קווירים, עלינו לנקוט עמדה על אחריות חברתית למען המשתמשים שלנו", אמר סטאפורד באותו ראיון.

הפקות הווידיאו של האתר החלו בחודש מאי, ועד לחודש יולי הצליחו ומשכו צופים דרך האתר ועמוד היוטיוב של המגזין. לאתר היו גם תכניות גדולות למנף את מסד הנתונים העצום של עוקביו, אשר בחודש ספטמבר עמד מספרם על כ-4 מיליון משתמשים פעילים מדי יום. בין השאר תוכננה שליחת הודעות ותוכן למשתמשים ועוד. למרבה הצער כל אלו לא ייצלחו עוד עכשיו כשהאתר נסגר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים