לאחר סגירת עסקת הרכישה: אימפרבה מפטרת עשרות עובדים בישראל

החברה נמחקה מהמסחר בנסדא"ק ושלחה הזמנות לשימוע לעובדים במרכז המו"פ שלה, שפועל מרחובות ומתל אביב ● עם זאת, היא לא תסגור כליל את הפעילות שלה בארץ

עוד עשרות מפוטרים בהיי-טק הישראלי. צילום אילוסטרציה: BigStock

עסקת הרכישה של אימפרבה על ידי קרן ההשקעות האמריקנית תומה בראבו נסגרה בסוף השבוע, והיום (ג') פורסם כי החברה החלה בתהליכים לפיטורי עשרות מ-500 עובדי מרכז המו"פ שלה בישראל. עם זאת, החברה לא תסגור את פעילותה בארץ.

חברת אבטחת המידע נרכשה על ידי הקרן לפני כשלושה חודשים, בסכום של 2.1 מיליארד דולר – פרמיה של כ-29% על שוויה בנסדא"ק. ביום ה' האחרון הושלמה העסקה ויום לאחר מכן היא כבר נמחקה מהמסחר בבורסה הניו-יורקית. עוד באותו היום קיבלו העובדים המועמדים לפיטורים מכתבים המזמנים אותם לשימוע.

אימפרבה הוקמה ב-2002 על ידי שלושה ישראלים – שלמה קרמר, עמיחי שולמן ומיקי בודא. המשרדים הראשיים שלה נמצאים בעיר רדווד שבקליפורניה ובארץ היא מפעילה מרכז מו"פ מרחובות ומתל אביב.

החברה היא ספקית מרכזית של מערכות אבטחה וחווה צמיחה מתמשכת מאז הקמתה. יש לה כ-5,200 לקוחות בכ-100 מדינות וההכנסות שלה ב-2016 עמדו על 264 מיליון דולר.

באימפרבה אומרים שהטכנולוגיה שלהם מגנה על "מה שבאמת חשוב" בארגונים. לדבריהם, "פושעי סיבר משנים את הטקטיקות שלהם ברגע שהצליחו לבצע פריצה מוצלחת, אך הדבר המרכזי – הרצון לעשות כסף באמצעות גניבת מידע – לא משתנה. הם מבצעים את המזימות שלהם באמצעות גילוי פריצות אבטחה במאגרי מידע ופריצות לאפליקציות. הטכנולוגיה שלנו משלבת טכניקות מעקב וקלסיפיקציות, כדי לאתר ולבלום מתקפות סייבר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים