מנכ"ל אקסנצ'ר פורש מתפקידו מסיבות בריאותיות

פייר ננטרמה, שמתמודד עם מחלת הסרטן כבר יותר משנתיים, יעזוב וסמנכ"ל הכספים דיוויד רולנד מונה כמוביל עולמי של הקבוצה לתקופת ביניים

מנכ"ל אקסנצ'ר, פייר ננטרמה. צילום: יח"צ

מנכ"ל אקסנצ'ר, פייר ננטרמה, עוזב את תפקידו בשל סיבות בריאותיות, וסמנכ"ל הכספים, דיוויד רולנד, מונה למנהיג עולמי לתקופת ביניים.

ננטרמה, אשר נכנס לתפקיד המנכ"ל בינואר 2011, אובחן כלוקה בסרטן המעי הגס בשנת 2016. "היה זה כבוד וזכות בשבילי לשרת את אנשי אקסנצ'ר ואת הלקוחות שלנו במשך כל 36 שנות הקריירה שלי, ומעולם לא הייתי בטוח יותר באסטרטגיה העסקית שלנו, בצוות המנהיגות ובאנשים", אמר ננטרמה. "אני יודע שמעורבותו המשמעותית של דיוויד בפיתוח ובאספקת אסטרטגיית הצמיחה שלנו, שמטרתה להביא את העסק שלנו לשטחים חדשים, בעלי צמיחה גבוהה, בתחום הדיגיטלי, הענן והאבטחה – וכהונתו כמנהיג בכיר ומפתח כישרון – יעשו את המעבר הזה לחלק".

"זו ההחלטה הנכונה עבור משפחתי ובעבורי, בכדי שאוכל להתמקד בבריאותי", אמר המנכ"ל הפורש.

בעקבות ההודעה, אישרה אקסנצ'ר גם את כניסתה של המנהלת העצמאית מרג' מגנר לתפקיד יו"ר הדירקטוריון של החברה, שאותו אייש עד כה גם כן ננטרמה.

"פייר עוזב אחרי קריירה יוצאת דופן באקסנצ'ר", אמרה מגנר. "בשם מועצת המנהלים, אנו מודים לפייר על מנהיגותו ועל תפקידו בעל החזון בהפיכת החברה למובילה בעולם הדיגיטלי".

רולנד יוחלף על ידי קיי.סי. מק'לייר, העומד כיום בראש מחלקת הכספים של אקסנצ'ר, כך על פי רויטרס.

החברה הודיעה כי לא יחול שינוי באופק העסקי שלה ברבעון השני ובשנת הכספים 2019.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים