תוכן פרסומי
ראשי » בראש הכותרות » מדור ITPreneur חוזר: עמרי אווירי, PubPlus
עמרי אווירי, סמנכ"ל מוצר ב-PubPlus. צילום: יח"צ

מדור ITPreneur חוזר: עמרי אווירי, PubPlus

מדי שבוע, יזם נבחר או יזמת נבחרת מספרים על עצמם, מהי התכונה שכל סטארט-אפיסט צריך – ומפרגנים לאחרים ● והפעם: עמרי אווירי, סמנכ"ל מוצר ב-PubPlus

מאת 13 בינואר 2019, 16:33 א+ / א- הדפסה הדפסה
פייסבוק טוויטר ווטסאפ פינטרסט לינקדאין דוא״ל

שם מלא ותפקיד נוכחי: עמרי אווירי, סמנכ"ל מוצר ב-PubPlus.

מה החברה עושה? היא פיתחה פלטפורמת אנליטיקה שמראה לגופי תוכן איך למקסם את ההכנסות שלהם מהתוכן שהם מייצרים. בעולם של פלטפורמות שמשתלטות על המרחב התקשורתי, גופי התוכן צריכים למצוא את הדרך להרוויח בזמן שהם עושים את מה שהם הכי טובים בו – לייצר תוכן. בזה אנחנו יודעים לעזור להם.

תפקידים קודמים: עבדתי כמה שנים כסמנכ"ל מוצרים ב-Hippotec – חברת פיתוח אפליקתיות למובייל. ניהלתי שם פרויקטים ופיתחתי אפליקציות עבור חברות מובילות במשק, עסק לעסק (B2B) ועסק ללקוח (B2C).

יזמות בשבילי היא: לפתור בעיות. בכל בעיה יש הזדמנות עסקית. מהניסיון שלי, במקום שבו יש אתגר יש גם הזדמנות. כשמצליחים לפתור את המשימה, יש אפשרות למנף את הצורך ולעשות מזה ביזנס.

מה תמליץ לעובדים מתחילים בתעשיית החדשנות הישראלית? אני מאמין שעליהם לעבוד כאילו שזה העסק שלהם. אם רמת המחויבות שלהם בעבודה לא תהיה כזו, הם לא יגיעו לאותן התוצאות. בחברות בסיכון גבוה כמו סטארט-אפים, העובדים חייבים להרגיש כאילו הם שותפים לעסק על מנת שהוא יצליח. זה יוצר דרייב מטורף שכולם נהנים ממנו.

התכונה שכל סטארט-אפיסט/ית ויזם/מת צריך/כה: גמישות. עולם הסטארט-אפים הוא עולם גלובלי ושעות העבודה משתנות ומיטשטשות, במיוחד אם עובדים עם שווקים רחוקים. תכונה חשובה נוספת היא יצירתיות. לכל בעיה יש מספר פתרונות וצריך למצוא את הפתרון שהכי יעיל לצרכים של החברה.

השעה האהובה עליך במהלך היום – ולמה? 08:30 בבוקר. הורדתי את הילדים בגן ואני היחיד במשרד. זה הזמן היחידי שלי להסתכל על דטה, להתכונן ליום האינטנסיבי שעומד להגיע וללמוד דברים לבד, בלי הפרעות.

תחביבים, פעילויות מחוץ לעבודה: אני PetrolHead – חובב רכב מושבע. בכל זמן פנוי שיש לי אני מתעסק ברכבים – מפרק, מרכיב ומשפץ.

לאיזו חברה אתה רוצה לפרגן, ולמה? "ל-Intercom. היא פיתחה מוצר B2B שעונה לצורך של הרבה חברות, במחיר נמוך ומניב הרבה ערך ללקוחותיהן, מה שנקרא מחיר נמוך – ערך גבוה (Low cost – High value). בתור לקוח שלה, אני עוקב אחרי פעילויותיה ומעריך אותן.

מדור ITPreneur חוזר: עמרי אווירי, PubPlus Reviewed by on . שם מלא ותפקיד נוכחי: עמרי אווירי, סמנכ"ל מוצר ב-PubPlus. מה החברה עושה? היא פיתחה פלטפורמת אנליטיקה שמראה לגופי תוכן איך למקסם את ההכנסות שלהם מהתוכן שהם מייצרי שם מלא ותפקיד נוכחי: עמרי אווירי, סמנכ"ל מוצר ב-PubPlus. מה החברה עושה? היא פיתחה פלטפורמת אנליטיקה שמראה לגופי תוכן איך למקסם את ההכנסות שלהם מהתוכן שהם מייצרי Rating: 0

הגיבו